PMU eyeliner (boven)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyloe

PMU eyeliner (boven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 07:58

Hoi hoi!

Ik heb gezocht maar kon geen topic vinden over pmu eyeliner.

6 weken geleden heb ik mijn wenkbrauwen laten microbladen. De behandeling was niet heel tof maar het resultaat geweldig. Wat scheelt dat veel dat ik mijn wenkbrauwen niet meer hoef te doen.

Voor en na de behandeling van mijn wenkbrauwen
Afbeelding

Tijdens de behandeling zei de mevrouw dat ze ook eyeliner deden zetten. Dat leek mij ook geweldig maar het geld groeit niet op mijn rug jammer genoeg. Maaaar na een financiële meevaller heb ik besloten het toch te doen!

Morgen moet ik terug voor mijn wenkbrauwen, en ga dan ook mijn eyeliner boven laten zetten met wing.

Dit is wat ik zou willen
Afbeelding

Wie o wie heeft dit nog meer? En wat zijn jullie ervaringen?

Polly
Moderator Algemeen

Re: PMU eyeliner (boven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:04

Blijft dit voor altijd zitten a la een tattoo of is het tijdelijk?

Bij alles wat je permanent laat zetten moet je je altijd ff afvragen of je dit ook nog wil als je 80 bent.

In vind je wenkbrauwen wel heeeeeel mooi!
Ben verder niet bekend met deze techniek dus wellicht heb ik een dom antwoord gegeven hierboven, kan je er meer over vertellen?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:05

PMU staat voor permanent? Dan zou ik geen eyeliner / wing doen. De wing is iets van de laatste jaren en zal naar mijn idee ook weer verdwijnen. Alle anderen zullen hem dan gewoon niet meer tekenen, maar die van jou kun je niet meer wegvegen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:10

Ik heb boven ook een lijntje, ook Permanente Make-Up :j
Heb het alleen echt dun laten doen en dicht tegen de wimperrand, zodat alleen deze iets donkerder wordt en het wat wakkerder oogt zonder make-up. Dus geen wing oid.
Moet zeggen dat je dat wel echt moet laten bijwerken om de zoveel tijd (om het diep-zwart te houden) en dat vind ik het geld niet echt waard, dus ik teken inmiddels ook weer gewoon bij..

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 08:18

@polly je kan het beste even op google kijken naar microblading. Dan heb je de meest duidelijke uitleg :D

@Blue_flower je hebt gelijk hoor, maar ik heb altijd mijn lijntje met een wing. Dus als ik zonder zou zetten moet ik als nog gaan tekenen enzo. Vandaar de keuze om het met te doen :)

@Dreamy hoe lang duurde het voor je het bij moest laten werken? En hoe vond je de behandeling zelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:28

Ik zou het niet doen, een wing. Zit je over 5 jaar met een vervaagde wing die totaal niet hip meer is.... is meteen je gezicht uit de mode. :oo

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:47

Nadat ik de eerste keer m'n wenkbrauwen heb laten doen, heb ik ook m'n eyeliner boven en m'n lippen laten doen. Had ik allemaal jaren eerder moeten doen :D
Ik heb geen wing eyeliner, maar een dun zwart streepje net boven m'n wimpers. Het is wat donkerder dan zonder, wat minder 'naakt'. Vond dit de minst prettige behandeling, heb het in 2015 laten doen en nog niet bij hoeven laten werken, net als m'n lippen. M'n wenkbrauwen laat ik regelmatig bijwerken.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:58

Gaaf TS je wenkbrauwen! Staat ook nog op mijn verlanglijst O:)

PMU eyeliner zou ik wél doen, maar zonder wing idd. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 09:11

@Sabini dank je! Ben er ook heel blij mee! Wilde het al heel lang dus ben blij dat ik het eindelijk heb kunnen laten doen.

@Quellian nou dan ben ik benieuwd. Ben een beetje huiverig voor de pijn

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 09:13

Ik heb het jaren geleden laten doen en zit nu dus met een vage grijs/zwarte vlek want het vervaagd snel en loopt ook een beetje uit. Het is echt belangrijk om bij te laten houden en ondanks dat ik meerdere tattoos heb, was dit op je ogen toch wel erg naar. Ik raad het je af.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 09:21

Dat vervagen/bijwerken is echt zo verschillend.
Ik heb het nu 5 jaar en ja het is iets vervaagd maar niet meer dan een tattoo zou doen. Verder ziet het er netjes uit en hoeft het nog niet bijgewerkt te worden.

Ik denk dat het in dit soort gevallen ook echt scheelt als je naar een goede praktijk gaat, beter iets meer betalen dan spijt krijgen. :)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 09:23

@captian ben ik met je eens hoor. En ik zit bij een hele goede praktijk dus heb er alle vertrouwen in!

@Forbiddenpie ik heb zelf ook behoorlijk wat tattoo’s maar mijn wenkbrauwen was een totaal andere soort pijn/irritatie

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 09:35

Ik heb een lijntje onder laten zetten, zal je zeggen je doet het niet voor je lol, best een poedersuiker gevoel.
Maar dan kan je wel weer een paar jaar.
Maar ik heb ook een dunne lijn, voor een vette makeup moet ik nog wel bij werken.

Boven wil ik ook nog doen maar niet alles tegelijk ;-)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 09:44

@Taffje het lijkt mij zo ideaal he! Met m’n wenkbrauwen scheelt het al zo veel tijd!

Hoe lang zijn ze er ongeveer mee bezig?

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 13:15

Half uurtje totaal en dan twee keer.

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 15:02

Ik heb boven een eyeliner met een kleine wing. Heb het nu een jaar of 3 (?) denk ik en nog steeds blij mee :)

Afbeelding

Afbeelding

Is niet meer écht zwart maar stoort mij niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 16:10

Ik durf het niet. Wenkbrauwen doen al zooooooo ongelooflijk veel pijn. Dat ik dit al helemaal niet durf. Dan moet ik onder narcose ofzo. :')

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 18:56

@Mellanca mooi hoor! Dat vind ik ook mooi zo’n mini wing.

@Suzanne F. Haha nou zo erg zal het toch ook niet zijn. Het zal best pijnlijk en vervelend zijn maar vast wel
dragelijk

@Taffje dat is ongeveer net zo lang als m’n wenkbrauwen. Dat moet ik redden haha.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:02

Ik zou dit zo graag willen maar durf echt niet. Raak al in paniek als iemand mascara wilt opdoen bij mij :')

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:10

Een grote wing doen de meesten gelukkig niet, een kleintje wel.

Mijn moeder had 4 behandelingen nodig omdat het niet pakte. Ze vond het prima te doen.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 20:34

@sanso haha dan lijkt het mij inderdaad geen goed idee voor jou!

@Kimbers ik hoor morgen wel hoe of wat. Een kleine wing zou ook prima zijn, mits je hem natuurlijk wel ziet.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:39

Mijn wenkbrauwen heb ik zo laten zetten, geen centje pijn. Toen ik terug ging voor de eye liner dacht ik ook peanuts maar na 2 minuten zei ik.. doe maar een verdovend zalfje. Nu heb ik sowieso gevoelige oogleden. Alleen toen het ging genezen werd ik gek..wat een jeeeeuuuukkk!!
Ik ben er echt super blij mee! Zit bij mij nu een jaar en oogleden is idd van heeel dicht bij iets zwart uitgelopen zoals op de foto hierboven. Maargoed, het loopt niet zover uit als na een regenbui :D.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:49

Ik heb nu 2 jaar een winged eyeliner en ben er nog erg tevreden over maarrrr ik teken hem inmiddels ook alweer bij met een eyeliner stift want hij is niet meer zo donker zwart als hij was. Ik draag al een goede 10 jaar hetzelfde model eyeliner en maak me geen zorgen dat ik het zat word. De rand aan de binnenkant begint wat te vervagen dus ik denk dat ik hem volgend voorjaar weer laat bijtekenen. Ik vond de 1e keer zetten 'onprettig' op sommige stukjes maar niet ondoenlijk. Ik vond vooral het beginstukje aan de neuskant zeg maar niet zo fijn maar had absoluut geen moeite met de buitenkant terwijl die dame zei dat het meestal andersom is. De 2e keer bijtekenen ( maandje later ) vond ik vervelender dan de 1e keer.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:52

Wauw je wenkbrauwen zijn heel mooi geworden. Mag ik vragen wat je betaald hebt?

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 22:46

@Har166 heb je een foto? Ben benieuwd!

@xx_Irisje jahoor dat mag je zeker vragen. Ik heb er €250 voor betaald incl nabehandeling die ik morgen heb. En als ik binnen een jaar toch moet bijtekenen of er iets vaag geworden mag ik daar voor terug komen.