Wat is nu echt goede sportkleding voor dames?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Wat is nu echt goede sportkleding voor dames?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-18 16:50

Zoals wellicht bekend, hebben vrouwen al jarenlang te maken met de oneerlijke kwestie dat mannenbroeken altijd zakken hebben en het bij vrouwenbroeken soms zoeken is. Zeker met sportbroeken.

Mijn vraag aan jullie: wat voor sportkleding zit nu echt fijn? Ik zoek voornamelijk een joggingbroek. Ik doe best wel wat aan krachttraining en hierdoor passen joggingbroeken slecht. Continue strakke broeken dragen heb ik ook niet echt zin in.

Ik ben benieuwd!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 16:56

Als je op zoek bent naar een joggingbroek kan ik deze echt aanraden: https://www.voordeelmuis.nl/img/jpg/1747/1747872.jpg
Is te koop bij de Bristol, ik ken tientallen mensen die dezelfde hebben en heb nog nooit iets negatiefs erover gehoord.

Ik weet alleen niet of je er verder nog eisen aan hebt? Ik had het altijd wel vrij warm om in joggingsbroek krachttraining te doen, maar als je dat fijn vindt dan zou ik dat gewoon doen :D

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 17:02

moet je anders eens kijken op asos.com en dan bij loungewear, heerlijke broeken MET zakken en niet duur :)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-18 17:12

Nooor_ schreef:
Als je op zoek bent naar een joggingbroek kan ik deze echt aanraden: https://www.voordeelmuis.nl/img/jpg/1747/1747872.jpg
Is te koop bij de Bristol, ik ken tientallen mensen die dezelfde hebben en heb nog nooit iets negatiefs erover gehoord.

Ik weet alleen niet of je er verder nog eisen aan hebt? Ik had het altijd wel vrij warm om in joggingsbroek krachttraining te doen, maar als je dat fijn vindt dan zou ik dat gewoon doen :D

Deze broeken passen helaas niet over mijn billen heen. Heb stevige billen en een smalle taille (zandloper) dus dat is vrij lastig. Maar wel bedankt!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-18 17:12

Knakker schreef:
moet je anders eens kijken op asos.com en dan bij loungewear, heerlijke broeken MET zakken en niet duur :)

Zal eens kijken! Dank je!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 17:14

StillAngel schreef:
Nooor_ schreef:

Deze broeken passen helaas niet over mijn billen heen. Heb stevige billen en een smalle taille (zandloper) dus dat is vrij lastig. Maar wel bedankt!

Groter maatje ook niet? Heb ik namelijk ook, haha

karuna
Drukke kabouter

Re: Wat is nu echt goede sportkleding voor dames?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 17:50

Ik train zelf in korte losse broek. Een simpel katoenen ding. Rest is te warm. Heb voor met honden uitlaten wel katoenen joggingbroeken, met elastiek en een touwtje bovenin. Wel herenmodel omdat ik niet in de dames uitvoering pas. Decathlon heeft veel keuze

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 18:06

Het Zweedse merk Rohnisch maakt sportkleding geschikt voor yoga pilates en hardlopen. Het designs team is 100% procent vrouwen. Hun motto is dan ook: sportswear from a female perspective. For women, by women.
https://www.watmooi.nl/shop/yoga_en_sport?cPath=53

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 18:16

Masita! Het is eigenlijk een merk voor voetballers maar het zijn echt top broeken! Ik heb zelf model 5701, die heeft ook ritsen aan de onderkant. Helaas is hun webshop echt een ramp maar in de meeste winkels hebben ze ze ook wel :)

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 18:28

Deblon! Gemaakt voor en door vrouwen met Zuid-Amerikaanse rondingen / taille-heup verhouding.