Rode jeukbultjes (geen eczeem)

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Iris82

Rode jeukbultjes (geen eczeem)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-18 10:26

Mn vriend klaagt al twee weken over kleine rode bultjes op zn rug die erg jeuken. Er is niet veel te zien behalve een paar piepkleine rode bultjes. Beetje zalf erop en door.

Maar nu heb ik sinds twee dagen rode bultjes op mn keel en ze jeuken echt als de neten. :') Ik kan er echt met moeite vanaf blijven en ze worden er natuurlijk ook niet minder van als ik eraan blijf krabben.

We hebben niet echt ander wasmiddel ofzo, dus daar kan het niet aan liggen. Wat kan ik erop smeren om het nog een beetje te verlichten? Iemand een idee wat het kan zijn? Komt het door de winter?

We zijn trouwens beiden wel allergisch voor huisstofmijt, maar ik heb het idee dat we dit juist steeds meer onder controle hebben (kale slaapkamer, vloerbedekking eruit gedaan, bed van de muur zodat er goed gezogen kan worden)

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Pandameisje

Re: Rode jeukbultjes (geen eczeem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 10:28

kan zijn dat het paddestoelen zijn

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-18 11:57

Paddestoelen?

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 12:01

moet je even zoeken

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 12:05

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 21:24

Nou ja zeg, gisteravond had mijn zoon het zelfde. Ook kleine bultjes die enorm jeuken. Hij heeft het al een paar dagen maar gister ineens erger.
Ik heb er mentholpoeder op gedaan en vandaag lijkt het al veel rustiger te zijn.
Of het nu warmtebultjes zijn? Of allergie? Geen idee eigenlijk. Afbeelding

'What if I fall?'
'Oh but my darling, what if you fly?'

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie