Misschien een beetje een rare titel,maar ik wist niet hoe ik het anders moest noemen.
Ik ben 18 jaar (bijna 19) en heb letterlijk geen borsten, de kleinste bh is nog te groot.
Nu zit ik al een hele tijd te denken aan een borstvergroting om enkel gewoon borsten te krijgen.. ik ben er heel onzeker door en durf niks kwa zwemmen, sommige shirtjes dragen, hempjes dragen, sporten etc.
Nu hebik wel een soort sport bh met vullingen erin zodat het lijkt alsof ik wel borsten heb, dus stel ik laat een borst vergroting doen zou het amper opvallen, (ook mijn ouders dus niet omdat ik het altijd aan heb) het enige verschil is dat het dan geen vulling is maar borsten.
Nu heb ik totaal geen goeie relatie met mijn ouders en zouden ze dit absoluut afkeuren en het maar een 'raar' idee vinden dat ik daar überhaupt over denk. Ze zijn ook erg gelovig, misschien dat dat ermee te maken heeft.
Nu is mijn vraag, kan je zo'n operatie doen zonder dat mijn ouders het weten? Ik ben tenslotte 18 en heb het geld er zelf voor. Maar ik zat te denken, worden er geen brieven thuis gestuurd of iets..? of zou ik dit gewoon kunnen aangeven..?
Ik weet dat het het beste is als ik ze het vertel, misschien doe ik dat ook wel! Maar voor nu is dit even mijn vraag

Ohja nog een dingetje.. mijn ouders denken dan meteen dat ik het doe voor jongens of zoiets.. ze denken meteen zo.. vandaar dat ik het ook liever niet vertel, ookal kan ik vertellen dat het niet zo is en voor mezelf, dr ontstaat geen fijn gevoel bij