Gevolg van een paar slokken en een bah

Ik lees eigenlijk altijd de verpakkingen na van producten die ik in mijn mandje gooi. Juist om dit te voorkomen, vorige week de cola van hun eigen merk gehad gelezen niets gevonden gedronken en geen probleem mee gehad. De sinas was ook meteen meegenomen en ja het leek overbodig deze ook nog eens te lezen. Juist omdat er niks anders aan leek,
Helaas wel dus. De zoveelste winkel/fabrikant die zijn spullen wijzigt. Heb dat al eens gehad met bv ontbijtkoek. Wat bleek de suikers haalden ze opeens iit berk ipv gewone suikerbiet, helaas ziek geweest maar ook de verpakking leek niks andres aan. Na weken toch maar eens eegeen gebeld en ja hoor daar bleek dat dus. Vrij snel daarna is de verpakking aangepast gelukkig. Vee, mensen zijn allergisch voor berk ook.
Maar ja deka klacht ingediend, jonge knul reageerde vrij laks/lauw. Zal wel protocol oeten volgen. Heel anders als ik zelf moest doen bij edah destijds waar ik juist dit soort klachten moest afhandelen, ze zouden er omterug komen maar als ik met twee dagen nog niets gehoord heb bel ik wel weer terug
En voor nu hopen dat maag weer tot rust komt was al niet fit ivm een fikse verkoudheid maar nu deze misselijkheid en protest darmen maken het niet fijner.