Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Barramundi schreef:Haha Eline! Een topvisser ben ik ook niet hoor!! Aantal vriendinnetjes van mij zijn echt 100x beter! Heb vooral veel lol en af en toe wat lekkers op de BBQ...
Echt niet Whiteflame!! Steeds meer vrouwen die vissen hoor!! Hier dan, maar zal in NL ook wel zijn toch?!
[ [url=m/Chj6jR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Euhmm... domme vraag misschien; wat zijn bollies?
Eline_S_S schreef:En ze stinken ontzettend![]()
Ik vind het vooral gezellig om ‘s avonds met z’n allen bij een kampvuurtje met een drankje te zitten. Helaas zijn er alleen maar mannen mee dus is de keuze uit ontbijt vaak frikandel, mexicano of pikanto
Barramundi schreef:Prima keus toch Eline?!![]()
Haha, oeps! Weg frikandel. Beetje extra aas![]()
Hihi, aas ruikt volgens mij nooit fris. Wij gebruiken meestal garnalen, inktvis of pilchards. Restanten gaan altijd de vriezer in. Als het eenmaal diepgevroren is, ruik je het niet meer
Barramundi schreef:Geen idee. Ik weet vrij weinig van sportvissen in NL om eerlijk te zijn. Maar vind het wel super interessant om jullie ervaringen te lezen!!
Steur.. wat voor soort vis is dat om te vangen? Is het een roofvis?
Kun je die gewoon overal vangen of alleen in bepaalde gebieden?
Eline_S_S schreef:Steur wordt niet zo groot als karper, toch? Zou zo ook niet weten welke het zijn haha. Ik ken karpers en brasems (vast wel meer maar kom er zo niet op). Mijn vader en broertje vissen trouwens met een vaste stok op witvis, maar dat vind ik saai
Barramundi schreef:@Meklabo: Kroatie? Waar vis je daar op? Ik ben als kind heel vaak in Kroatie geweest, maar nooit aan vissen gedacht daar
white_flame schreef:Het toffe is dat deze dieren springen tijdens de beet. Dus ze zijn behoorlijk pittig om binnen te halen!
meklabo schreef:Ook gaan we in mei nog naar Curaçao en daar hopen we ook nog haaien, tonijn, barracuda, mahi mahi en wahoo te vangen
Gebruikers op dit forum: AmberRomeex, Besje, Danseresje, DemDeempel, GoogleAdsense, kiki1976, Kirsha, maaikemuis, marjo1996, marleen_usar, Marocje, MerelV, ontherun, PeerAppel, purny, stella92, Yesterday en 28 bezoekers