Hele tijd geen last ruim een jaar geleden iemand op de sportschool een "grapje" uithaalde. Kende de man niet maar die vond het kennelijk leuk om met zijn volle gewicht aan een gewicht te gaan hangen toen ik net aanzette. Gevolg ipv 5 kilo 85 kilo belasting op rechterschouder. Met veel pijn en een vloekpartij van mij, heb die man echt staan uitschelden de idioot.
Overlegd met de huisarts, rust houden en aankijken. Na twee weken was ergste wel gehad. Maar een klein jaar later zelfde weer als eerder heel veel pijn enz. Dus ik ben ervan uitgegaan weer even volhouden bewegen tot pijngrens en afwachten. Alleen wordt het nu niet veel beter. Ik blijf hangen tussen soms nagenoeg geen last tot extreem veel pijn dat mijn nachtrust flink verstoord.
Vorige week naar de huisarts terug en vanmorgen dus echo en fotos.
Au

Oef heel veel grote delen kalk veel erger dan vorig keer. Of er meer problemen zijn nog geen idee. Dat hoor ik mogelijk morgen al van de huisarts.
De huisarts had het vorige week over de opties injectie tegen pijn en ontsteking, met naalden in de schouder en echo de boel vergruizen (klinkt niet bepaald heel fijn

Afwachten dus over het wat en hoe. Maar ik ben me rotgeschrokken over de grote hoeveelheid kalk in een van de pezen. Was het de vorige keer een aantal bolletjes nu is het meer waar onder een langwerpig stuk van een paar cm zelfs. En mogelijk al sprake van inklemming. Niet echt blij ermee