Sauna Liefhebbers!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:07

Ik heb ook wel weer eens zin in de sauna. Hopelijk het hemelvaartweekend. Als mijn man dan zn vrije dagen kan ruilen gaan we op vrijdag maar eens naar Bussloo of de VB denk ik. Of Palestra.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:41

_sharona_ schreef:
Ik ga graag naar de sauna. Ik vind bussloo en de veluwse bron fijn. Nu wil ik een keer iets anders. Mill ziet er wel leuk uit. Iemand ervaring?

Misschien Thermen Soesterberg? Dat is het zusje van Bussloo. Ga ik de 21e voor het eerst naartoe

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:50

Corelli schreef:
_sharona_ schreef:
Ik ga graag naar de sauna. Ik vind bussloo en de veluwse bron fijn. Nu wil ik een keer iets anders. Mill ziet er wel leuk uit. Iemand ervaring?

Misschien Thermen Soesterberg? Dat is het zusje van Bussloo. Ga ik de 21e voor het eerst naartoe


Soesterberg ben ik ook fan van! :)

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:54

Soesterberg ben ik de laatste keer al geweest! Haha

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:59

Weesp gaat in mei weer open, volgens mij wordt die ook heel gaaf! Was ook een van mijn favoriete sauna's.

KimD

Berichten: 20444
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:13

Sting schreef:
KimD schreef:
Wij ook, gaan buiten lekker op een bedje liggen met een boek. Ik neem ook altijd een boek mee in de sauna, hou ik het veel makkelijker vol.

Hoe doe je dat? :wow: Volgens mij zou ik mijn boek echt laten doorweken van het zweet ín de sauna :)) .


Ik ga nu pas bijlezen, maar ik reageer er toch nog even op.

Eigenlijk valt dat wel mee, het boek 'zwelt' wel vanwege het vocht en de temperatuur, maar is niet perse doorzeefd van zweet. :')

Overigens heb ik nou een sauna boekje dat is een biografie van een meisje die in een crematorium werkt. _O-

Edit: ik koop wel altijd boeken speciaal voor de sauna. Hoe ze daarna eruit zien maakt me dus niks uit.

happytime

Berichten: 1244
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:43

hier ook een saunagangster.favo is ridderrode. soesterberg,holyday(en die in lunteren) heb ik deze winter gedaan,was niet echt mijn ding om dat s'winters te doen brrrr en minder plaats in de relaxtruimte maar wel goed eten.maandag weer naar spa zuiver (beetje apart volk maar gewoon doorheen kijken) ik haal mijn entree steeds via vakantieveilingen en voor ongeveer 18 euro + veilingkosten is het leuk om dan te gaan :j

Veseosunce
Berichten: 4668
Geregistreerd: 30-07-05

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 10:10

Ik wil vrijdag naar de sauna maar niemand die mee wil. :') Nu wil ik eigenlijk alleen gaan maar dat is toch nog een beetje gek/spannend. Is het aan te raden, om alleen te gaan?

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:14

Ik zou t lekker doen hoor!

Wij zijn dit weekend bij Bussloo geweest, heerlijk! Het was opgietweekend, ik vind dat altijd geweldig :D het was enorm druk, maar zolang ik nergens misgrijp qua plaats in een sauna etc, vind ik alles prima. Voor mij hoeft de absolute stilte niet zo.

happytime

Berichten: 1244
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 14:51

ik zou ook gewoon gaan,ik ben eergisteren naar spa zuiver geweest,heerlijk op terras gelegen(gevolg nu roodborstjes en een rooie kop) _O-

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 19:31

Veseosunce schreef:
Ik wil vrijdag naar de sauna maar niemand die mee wil. :') Nu wil ik eigenlijk alleen gaan maar dat is toch nog een beetje gek/spannend. Is het aan te raden, om alleen te gaan?

Ik ga heel af en toe wel eens alleen en vind het heerlijk dan. :j
Als ik alleen ga, ga ik wel alleen maar in de zomer als het goed weer is. Dan neem ik een boekje mee en ga ik, buiten de sauna’s om, heerlijk zonnen buiten en uitgebreid lunchen op het terras. :j

goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 19:34

Veseosunce schreef:
Ik wil vrijdag naar de sauna maar niemand die mee wil. :') Nu wil ik eigenlijk alleen gaan maar dat is toch nog een beetje gek/spannend. Is het aan te raden, om alleen te gaan?

Ik ga bijna altijd alleen. Vaak maak ik wel contact met mensen daar bij het voetenbad oid. Ik vind het wel fijn, boekje mee inderdaad om wat te lezen tussendoor, helemaal prima :D

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 22:39

Ik ben vandaag naar de welnessboot in mill geweest. Geen idee waarom maar ik stelde me er niet heel veel van voor. Maar het was echt heerlijk. Niet zo groot als de grote welness resorts. Maar ik heb genoten! Heerlijk dagje gehad.

Swah

Berichten: 1859
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 00:06

Veseosunce schreef:
Ik wil vrijdag naar de sauna maar niemand die mee wil. :') Nu wil ik eigenlijk alleen gaan maar dat is toch nog een beetje gek/spannend. Is het aan te raden, om alleen te gaan?

Doen, heerlijk! Lekker lezen ook. Ik ga zondagochtend weer, zin! Met een massage. <3

xSCWx
Berichten: 7062
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 23:07

Ik heb 2 gratis entree codes, kan ik iemand hier er blij mee maken?
-Geldig tot 31-5-2018
-Bij: Veluwse Bron (Ernst, Apeldoorn), Zwaluwhoeve (Hierden, Harderwijk), Elysium (Bleiswijk, Den Haag), Spapuur (Tilburg), Thermen Holiday (Schiedam, Rotterdam), Spawell (Peize, Groningen) of Spasense (Geldrop, Eindhoven).
-Online reserveren van tevoren

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 23:29

xSCWx schreef:
Ik heb 2 gratis entree codes, kan ik iemand hier er blij mee maken?
-Geldig tot 31-5-2018
-Bij: Veluwse Bron (Ernst, Apeldoorn), Zwaluwhoeve (Hierden, Harderwijk), Elysium (Bleiswijk, Den Haag), Spapuur (Tilburg), Thermen Holiday (Schiedam, Rotterdam), Spawell (Peize, Groningen) of Spasense (Geldrop, Eindhoven).
-Online reserveren van tevoren


Ik pb je even!

xSCWx
Berichten: 7062
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 23:38

Gimme_Spurs, ik heb geen PB gehad. Maar iemand anders had daarvoor al een PB gestuurd, mocht diegene ze toch niet willen of whatever krijg jij ze.

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 00:09

Haha ja sorry, ik was aan een pbtje begonnen en toen werd ik gebeld... Maar geen probleem!

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 16:22


spottedponie
Berichten: 2962
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 17:02

Ik ga zo lekker naar spapuur in Tilburg, nog nooit geweest dus ben benieuwd

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 18:18

Weesp is open! Zijn daar al mensen geweest?

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 18:27

Ik heb (samen met huisgenoot) een sauna in onze oude douch laten zetten. Die douche hadden we toch niet nodig aangezien er ook gewoon een douchekop hangt boven het bad. Was wel een hele klus, maar dan heb je ook wel echt wat. Echt fijn om lekker onder de zon in eigen huis te kunnen. {:}

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:21

Iemand volgende week vrijdag vrij die twee gratis dagkaarten voor Thermen Bussloo wilt hebben? :)
Ik heb met een actie twee kaarten gekocht, maar met mijn nieuwe tattoo mag ik nog niet de sauna in. Zijn dus alleen geldig op 22 juni, dus volgende week vrijdag!

Maaraatje

Berichten: 416
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Noord brabant.

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:45

Dreamy ik heb je een berichtje gestuurd

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:32

Afgelopen vrijdag en zaterdag in Soesterberg geweest voor de Aufguss NK. :)) Prachtige opgietingen gezien (15 in 2 dagen := ) Zowel de nr's 1, 2 en 3 van de solo's als de duo's zijn saunameesters van Soesterberg of Bussloo. Ik ben trots! :)