Afgelopen week was ik op vakantie. Werd ziek. Dus toen ik maandagavond ineens niet meer kon slapen, dacht ik dat het daardoor kwam. Ik ging trillen over m’n hele lichaam. Niet meer van de kou. Veel paniek in m’n lichaam. Dinsdagnacht weer hetzelfde. Merkte dat ik niet meer durfde door de nacht ervoor. Voelde me toen zo rot. Al kreeg ik gedurende de nacht toen de paniek er grotendeels uit, waardoor ik alleen nog een iets versnelde hartslag had. Heb die nacht nul minuten geslapen, maar wel rustig in bed gelegen. Woensdagnacht ook redelijk rustig gelegen, maar nul minuten geslapen.
Dacht, als ik straks in m’n eigen bed lig, is het allemaal prima. Maar het zit nu tussen m’n oren denk ik. Lig nu al 2 uur te trillen. Ben er nu dus maar even uitgegaan. Ben nu echt wanhopig, want ben bekaf. Herkent iemand dit en weet iemand wat te doen?
Iets van griep is uitzitten en gaat vanzelf over, maar de onzekerheid dat ik niet weer wanneer/of ik weer normaal kan slapen..

Hopelijk klinkt het een beetje logisch. Net vliegreis achter de rug dus ben kapot..