Uiteraard zijn er op het internet veel tips van beautybloggers te vinden, echter vind ik dit vaak een beetje dubbel aangezien dit meestal gesponsord is. Dit "vertrouw" ik dan toch niet helemaal, dus ik ben erg benieuwd naar jullie tips..

Wat ik nu doe qua huidverzorging? Niet zo veel. Ik gebruik micellair water van Nivea om mijn make up eraf te halen en mijn gezicht te reinigen. Daarnaast heb ik de Garnier PureActive Pore Purifier Toner die ik zo nu en dan gebruik. Wanneer ik deze vaak gebruik, wordt mijn huid juist weer vetter en dat lijkt me dan ook weer niet de bedoeling. Ik heb een aantal weken geleden de Bioré reiniger met houtskool gekocht, wat ontzettend goed werkte voor mijn poriën. Echter werd mijn huid daar zó droog van, niet normaal. Ik weet dat ik voor de droge gedeeltes een crème zal moeten gebruiken, maar ik vind het ontzettend lastig om te kiezen welke aangezien dit ook juist de vette zones zijn en deze dus heel snel vet worden door crèmes. Beetje lastig verhaal misschien, maar ik ben toch erg benieuwd naar jullie tips en ervaringen. Brand los!