Tot mijn 18e heb ik fanatiek paardgereden, helaas kan/mag ik door een ongeluk niet meer rijden. Sindsdien loop ik er tegenaan dat ik wel graag een sport zou willen doen maar niet goed weet wat.
Hierbij spelen namelijk een aantal problemen. Ik werk onregelmatig en kan dus niet structureel twee avonden in de week bij een training zijn wat het voor groepssporten al lastig maakt. Daarnaast heb ik neuropathie (zenuwbeschadigingen) aan mijn onderrug door de val van een aantal jaar geleden. Dit maakt dat met name sporten die schokken in de rug opleveren niet haalbaar voor me zijn. Ik heb dan een aantal dagen erg veel last en een opleving van de pijn en soms van uitvalsverschijnselen, wat maakt dat dingen als hardlopen e.d. al afvallen voor mij.
Ik heb een tijd lang in de sportschool gesport, met een schema wat aangepast was op mijn klachten, goed vol te houden maar wat ontzettend saai vond ik het op den duur worden.
Ik wil dus eigenlijk wel wat anders maar heb geen inspiratie, dus welke bokker heeft een leuke tip voor een sport om te gaan doen?