Het leed dat een fijne onderbroek heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chokotoff

Het leed dat een fijne onderbroek heet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 11:06

Gezocht: onderbroeken die goed zitten én er fijn uitzien.

Onlangs heb ik een 6-tal brazilian slips gekocht in de Hunkemöller. Sexy as hell (met kant en frulletjes), maar blijken voor geen meter te zitten. De maat is goed, maar ze kruipen allemaal in mijn *piep*.
Qua gebruiksgemak kom ik steeds weer terug bij mijn simpele katoenen onderbroeken van de Hema (je weet wel: die 3 in een pakje aan €3 *\o/* ). Maar soms wil je wel eens wat sexy rond je k*nt.

Dus: bij welke merken/winkels/stoffen/snits (brazilian, string,...) zweer jij?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:09

hier ga ik altijd voor gebruiksgemak.sexy kan de boom in,je houdt het toch niet aan als het moment eraan komt,dus wat voor nut heeft 'sexy' dan? :+

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:12

Ik heb Brazilians van de primark. Die vind ik zo fijn. Alleen zijn er helaas wat gesneuveld of opgegeten door de wasmachine. Dus sinds een week of 2 is mijn zoektocht ook begonnen. Ik vind het fijn als de stof elastisch is. Ik naar de action. Model was ietsje anders en het waren hipsters. Die zijn niet fijn! Kruisje is veel te klein. Omdat ik het al weken deed met 5 onderbroeken waren we toch laatst bij de Cranenbroek en zag ik daar onderbroeken. Het waren volgens de verpakking boxers maar toen ik ze uitpakte bleken het hipsters :j geen probleem vind ik juist fijn. Niet elastisch maar prima om te gebruiken om mijn zoektocht naar de perfecte Brazilian te verlengen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:15

Misschien maatje groter proberen?

Ik haal vaak bij de Primark :) heb ze soms ook hele mooiere bijv kanten tussen. En ook mooie pasvorm

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:17

Ik weet niet of deze voldoende sexy is, maar de Sloggi Light Soft Short vind ik héél comfy en mijn vriend vindt ze leuk om naar te kijken :+ Afbeelding

Je hebt ze ook in hipster maar die kruipen bij mij ook in mijn * piep *, deze blijven mooi zitten.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:18

Ilsey schreef:
Ik weet niet of deze voldoende sexy is, maar de Sloggi Light Soft Short vind ik héél comfy en mijn vriend vindt ze leuk om naar te kijken :+ [ Afbeelding ]

Je hebt ze ook in hipster maar die kruipen bij mij ook in mijn * piep *, deze blijven mooi zitten.

Die heb ik in string en dat zijn echt de fijnste

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:19

Ik vind zelf Oysho een heel fijn lingeriemerk en niet heel duur, zit alleen niet in Nederland,
maar wel gemakkelijk online te bestellen.

Sloggi heeft ook hele mooie kanten slips (wie had dat verwacht), maar die vind ik dan weer
totaal niet fijn zitten. Wel echt onzichtbaar onder strakke kleding. :j
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 28-02-18 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:19

Je hebt ook fijne slips bij de Hunkemoller :j
Als ze daar 5 voor €20 zijn, ofzoiets.. Dan ga ik altijd even hamsteren.

Maar ik let wel erg op het stofje, kanten rommel die inderdaad overal tussen gaat zitten vind ik ook niks. Misschien is een maatje groter dan een oplossing inderdaad?

Zeker nu ik over de helft van mijn zwangerschap ben, ga ik alleen maar voor comfortabel :+
Dus ook ik draag de onderbroeken van Hema :') Maar joh, wat zitten die lekker hoor!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:20

Ik vind brazilians ook niet fijn zitten. Ik zweer bij strings, zowel van de Hunkemöller als Livera (die hebben bij de basiscollectie fijne strings en ook hipsters met een kanten achterkant, zit ook heerlijk). Heb een paar strings van de Primark maar die zijn wisselend.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:24

Ik ga altijd naar de Hema voor de naadloze bamboe slipjes. Je voelt ze niet eens zitten :) in ze zomer verkoelen ze en in de winter houden ze warmte vast. Win win situatie :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:33

Hier lekker een grote boxer waar de volledige bilpartij inpast, meestal haal ik ze bij de Action. Zijn fijn en als ze verkleuren gooi ik ze weg en haal ik nieuwe.

Women2

Re: Het leed dat een fijne onderbroek heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:36

Strings van de Hema en alles wat sexier is van de H&M... en dan alleen als de stofjes lekker voelen :D

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:38

Ten cate vind ik erg fijn.
Zitten perfect en blijven ook netjes op zijn plek.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:40

Voor het 'dagelijks leven' heb ik gewoon hunkemoller strings/brazilians, deze vind ik gewoon op school etc. prima comfortabel genoeg.

Voor het paardrijden heb ik strings van Bjorn Borg, niet goedkoop maar ik heb nog geen enkel ander merk gevonden wat me net zo goed bevalt voor het rijden.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:41

Ik heb voornamelijk strings van de Primark. De band rond de heupen is van elastisch kant en de rest is katoen geloof ik. Heb er nooit last van! Heb heel lang Hunkemöller ondergoed gedragen, maar wil er nu niet meer naar terug. Dat gladde stofje gaat jeuken en irriteren.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:48

Die van de Zeeman zitten nog lekkerder. :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:51

Ik heb veel seamless onderbroeken en strings van de zeeman. Die vind ik echt zo fijn zitten! En van de Hema. Als ik iets sexy's aan wil dan draag ik dat toch maar even :') dus dan vind ik comfort niet zo belangrijk. Heb wel veel mooie setjes van Hunkemöller en Livera. :j Alleen draag ik die broekjes niet zo vaak. Heb veel zwarte strings van de hema, want bijna al mijn BH's zijn zwart dus dan kleurt alles bij elkaar :D
Boxers of andere dingen met pijpjes vind ik vreselijk, die eindigen altijd tussen mijn billen en met opgekrulde pijpen, ongeacht de maat.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:55

Ja hier dus ook Hema ondergoed. Al het andere kruipt tussen 'de rails' zullen we maar zeggen. Ik heb al zoveel geprobeerd. Goedkoop, dure, allelei modellen. Maakt niks uit. Ik zal we rare billen hebben.

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:56

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:59

Maik79 schreef:
Hier ook Zeeman, deze hipster. Katoen met een beetje elastaan, lekker comfortabel, zien er nog best ok uit en snijdt niet in de taille/heup. Heb ze in t zwart maar dan zie je het kanten stukje aan de voorkant niet :P
https://www.zeeman.com/nl/dames-hipster ... 11505.html

Oh die zijn best leuk! Ik heb altijd die seamless broekjes, maar ga deze ook eens proberen. Vind katoen sowieso altijd fijn en is ook "beter" heb ik laatst gelezen :j

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:01

Ik vind hipsters echt heel leuk, net als boxers, maar heb er nog niet 1 gevonden die zich niet als een string gedraagd.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:04

Cookies schreef:
Ik vind hipsters echt heel leuk, net als boxers, maar heb er nog niet 1 gevonden die zich niet als een string gedraagd.

Die van de H&M. Met van die gladdere stof. Neem dan vaak een maatje groter. (Meestal zijn het er 3-5 in 1 pak)

0Lunerancea0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:13

Die van de H&M en Primark. Het is wel een beetje gokken met de maat, zeker de H&M. Heb daar letterlijk van maat 34-38 gehad, tegelijkertijd, terwijl ik van hun broeken maat 40 heb ....

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:15

Selina schreef:
Cookies schreef:

Die van de H&M. Met van die gladdere stof. Neem dan vaak een maatje groter. (Meestal zijn het er 3-5 in 1 pak)

Ik heb juist altijd met gladde stof dat ze alle kanten uit gaan behalve de goede :P Steviger katoen blijft bij mij beter op z'n plek.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:16

Frummels schreef:
Ik heb veel seamless onderbroeken en strings van de zeeman. Die vind ik echt zo fijn zitten! En van de Hema. Als ik iets sexy's aan wil dan draag ik dat toch maar even :') dus dan vind ik comfort niet zo belangrijk. Heb wel veel mooie setjes van Hunkemöller en Livera. :j Alleen draag ik die broekjes niet zo vaak. Heb veel zwarte strings van de hema, want bijna al mijn BH's zijn zwart dus dan kleurt alles bij elkaar :D
Boxers of andere dingen met pijpjes vind ik vreselijk, die eindigen altijd tussen mijn billen en met opgekrulde pijpen, ongeacht de maat.

Jaa ik ook van de Zeeman! Zitten zo fijn! Sommige hebben nog een leuk kanten randje. Katoen vind ik echt niet fijn, wordt ook snel lelijk. Sowieso hebben ze best fijn ondergoed daar, je moet alleen even goed zoeken :o