Maar nee, ik heb dun haar wat zit zoals het droogt (in hoeken en haken dus).En vooral, wat niet langs mijn gezicht valt maar er voor. Oftewel na het douchen gooi ik mousse in het voorste deel om dat vervolgens naar achteren te föhnen. Vervolgens stijl ik het voorste deel omdat dat niet is na het föhnen (itt de rest van mijn haar). Om dan daar bij mijn voorhoofd er nog wat haarlak in te spuiten en dan, dan heb ik haar wat langs mijn gezicht valt ipv ervoor.
Hoe doen normale mensen dat. Als ik het aan de lucht laat drogen valt het echt voor mijn ogen. Ik heb de scheiding een klein beetje schuin, nog schuiner is niet mooi omdat aan de ene kant dan maar heel weinig dun haar hangt. Aan vlechten en speldjes wil ik niet beginnen. Maar dat perfecte naar achter vallend haar of langs het gezicht vallend haar zonder allemaal troep erin wil ik ook! Mijn haargrens begint wss gewoon vroeg..
Passen jullie speciale droogtechnieken of iets dergelijks toe om het haar mooi te laten vallen? Of kan ik beter kiezen voor een kortpittig kapsel... (maarja, flaporen