Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Letizia schreef:Ik gebruik deze: http://www.rp-vitamino.com/NL/rp_supple ... matie.aspx
Weet niet waar je in zeeland zit, maar is een bedrijf in kamperland
Letizia schreef:Als ik het zo lees: kan sporen van melkzuur bevatten. Tsja, het kan, maar als je een intolerantie hebt, is het wellicht niet wijs om het risico te nemen (las het later pas, gek genoeg vanuit gegaan dat lactose in de zogenaamde probiotische dranken zitten, maar kan dus ook in de poeders zitten...). M'n zus werkt daar in het lab (haar hand op de foto), zal ik haar even op dit topic wijzen?
soloro schreef:Letizia schreef:Als ik het zo lees: kan sporen van melkzuur bevatten. Tsja, het kan, maar als je een intolerantie hebt, is het wellicht niet wijs om het risico te nemen (las het later pas, gek genoeg vanuit gegaan dat lactose in de zogenaamde probiotische dranken zitten, maar kan dus ook in de poeders zitten...). M'n zus werkt daar in het lab (haar hand op de foto), zal ik haar even op dit topic wijzen?
Melkzuur heeft niks met melk zelf te makenHet is een bepaalde bacterie, als lactose-intolerant kan je gewoon producten met melkzuur nemen.