na een goed voornemen en heel veel research ben ik terecht gekomen bij hybride fietsen. Een fiets die ik kan gebruiken om boodschappen te doen bij de supermarkt, maar ook om 60 km te fietsen op een zonnige dag.
Maar dan, welk merk? Type? En bij welk bedrijf vandaan?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zie heel veel merken die ik niet ken, maar zijn deze dan ook niet goed? (Ideal- sintero- en trekking deorefietsen bij Matra bijvoorbeeld). Of zijn dit prima merken?
Ik weet namelijk eigenlijk niet beter of Batavus, gazelle etc zijn DE merken en de rest moet je niet aan. Maar ik merk dat er tegenwoordig gewoon extreem veel merken zijn.
Dus wie kan mij wat verder helpen met mijn keuze maken? Eigen ervaringen of kennis zijn erg fijn!
Ik heb een budget van max 500 euro maar ik ga liever de 400 niet voorbij, 2ehands mag, ik denk zo dat voorvorkvering wel een pre gaat zijn!?, er moet een bagagedrager op kunnen/zitten en het moet minstens 7 versnellingen hebben. Goed tempo maken zonder me helemaal lens te trappen met 3 versnellingen wil ik namelijk niet meer

Alvast bedankt!