Yes To Carrots verdwenen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 21:21

Help!

Mijn shampoo is bijna op en nergens meer te vinden... Normaal bestel ik bij Holland & Barrett (voorheen De Tuinen), Vitamins, Drogisterij.net of deonlinedrogist.nl...

Maar het is ineens spontaan overal verdwenen! (andere producten van Yes To zijn wel verkrijgbaar)

Volgens Google Shopping is het bij de AH te vinden, dat ga ik dus morgen meteen proberen... Iemand de shampoo daar al gevonden?

Hoewel ik de andere twee (Cucumber en die rode waar ik den naam niet meer van weet) ook niet heb kunnen vinden, zijn deze geen optie... Krijg ik irritaties van :+

En als Yes To shampoo is verdwenen, waarom? En wat is een goed substituut?

Amyyy

Berichten: 3499
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:23

Yes to tomatoes is echt al een tijd verdwenen -O- echt al een paar jaar -O-

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 21:24

Ik heb nu eentje gevonden bij internetdrogisterij.

Maar de vorige keer was het ook al een struggle... Dus what's happening -O-

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 21:25

Amyyy schreef:
Yes to tomatoes is echt al een tijd verdwenen -O- echt al een paar jaar -O-


Is echt de hel als je enige goede shampoo verdwijnt :(:)

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:54


Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 21:57

Corelli schreef:
Klopt! Ik begreep van de medewerker van de H&B dat Yes to de samenwerking met Nederland heeft opgezegd :\
Ik gebruik nu andere shampoo, deze:
http://www.hollandandbarrett.nl/shop/pr ... 50QAvD_BwE

Bevalt me heel goed!


Nooo.... |(

Dat wordt de AH leegkopen morgen...

Bedankt voor de tip!

Cemlys

Berichten: 14958
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:01

Ik had hem vroeger ook, maar eigenlijk nu tevreden over de body shop ginger shampoo.

BanjerLief

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-07-09

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:05

Ik gebruik zelf Say Yes to Blueberries, en had laatst precies hetzelfde probleem. Ik heb 'm toen uiteindelijk gevonden bij de Etos tegenover mijn Albert Heijn XL. Ik weet niet of hij in de Albert Heijn zelf te koop is aangezien Etos z'n spullen online via AH verkoopt.

sandorra

Berichten: 4028
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:08

Hier is mijn favourite shampoo ook niet meer te verkrijgen...... ook al meer als een jaar niet..... in sommige shampoo/ wasmiddelen zit een stofje waar ik niet goed tegen kan krijg uitslag jeuk en huidschilvers.......waar ik precies niet tegen kan weet ik dus niet. Zolang ik bij dezelfde producten blijf en niet verander gaat het goed.... nu nog steeds aan het zoeken naar een andere schampoo laatste fles van de shampoo waar ik tegen kon heb ik bijna op |(

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 22:11

BanjerLief schreef:
Ik gebruik zelf Say Yes to Blueberries, en had laatst precies hetzelfde probleem. Ik heb 'm toen uiteindelijk gevonden bij de Etos tegenover mijn Albert Heijn XL. Ik weet niet of hij in de Albert Heijn zelf te koop is aangezien Etos z'n spullen online via AH verkoopt.


Oooh dit ga je niet menen... ;(

Onze AH is een Poeisz geworden :r en de bijbehorende Etos is verdwenen |(
De AH waar ik dan naar toe ga is weliswaar een soortemet van XL, maar geen Etos in de buurt ;(

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 22:12

sandorra schreef:
Hier is mijn favourite shampoo ook niet meer te verkrijgen...... ook al meer als een jaar niet..... in sommige shampoo/ wasmiddelen zit een stofje waar ik niet goed tegen kan krijg uitslag jeuk en huidschilvers.......waar ik precies niet tegen kan weet ik dus niet. Zolang ik bij dezelfde producten blijf en niet verander gaat het goed.... nu nog steeds aan het zoeken naar een andere schampoo laatste fles van de shampoo waar ik tegen kon heb ik bijna op |(


Blehh.. dat wordt ingrediƫnten vergelijken :(:)

Cemlys

Berichten: 14958
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:12


Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 22:13

Cemlys schreef:
Ik had hem vroeger ook, maar eigenlijk nu tevreden over de body shop ginger shampoo.


Even opgezocht, maar ik lees niets over parabeenvrij, SLS etc.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:16

Ik heb nu een goed alternatief voor mij gevonden: Petal Fresh. Bij Holland & Barret verschillende soorten. Ben er heel blij mee, misschien wel beter dan mijn Yes To shampoo..

Cemlys

Berichten: 14958
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:30

Janine1990 schreef:
Cemlys schreef:
Ik had hem vroeger ook, maar eigenlijk nu tevreden over de body shop ginger shampoo.


Even opgezocht, maar ik lees niets over parabeenvrij, SLS etc.

Wel parabeenvrij volgens mij, zit wel een sulfaat in, maar ik gebruik het niet dagelijks

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:33

Ik merkte het ook al, al zat er in de laatste yes to carrots fles die ik kocht ineens tea tree olie in de shampoo. Ruikt heerlijk, irriteert ook heel erg. Meh :(. Gaan alle yes to producten eruit? Die coconut is nl. ook fijn.

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 22:34

badeendje schreef:
Ik merkte het ook al, al zat er in de laatste yes to carrots fles die ik kocht ineens tea tree olie in de shampoo. Ruikt heerlijk, irriteert ook heel erg. Meh :(. Gaan alle yes to producten eruit? Die coconut is nl. ook fijn.


Die met scalp relief zeker? Heb ik ook gehad... Was niet ideaal inderdaad ;(

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:36

Ja klopt, dat was dus niet bepaald een relief, maar die andere fles hadden ze al niet meer.

Janine1990

Berichten: 43811
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 22:38

badeendje schreef:
Ja klopt, dat was dus niet bepaald een relief, maar die andere fles hadden ze al niet meer.


Toen kon je volgens mij alleen kiezen uit de halve liter flessen met scalp relief of de tubes van 280ml. :roll:

Later op een andere site nog wel shampoo in een halve liter fles gevonden, maar de conditioner was er niet meer. Nu al twee weken of langer (ik hou het niet bij) open plekken op mijn hoofd door de cucumbers... Gebruik het maar niet meer... :r

sandorra

Berichten: 4028
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:00

sandorra schreef:
Hier is mijn favourite shampoo ook niet meer te verkrijgen...... ook al meer als een jaar niet..... in sommige shampoo/ wasmiddelen zit een stofje waar ik niet goed tegen kan krijg uitslag jeuk en huidschilvers.......waar ik precies niet tegen kan weet ik dus niet. Zolang ik bij dezelfde producten blijf en niet verander gaat het goed.... nu nog steeds aan het zoeken naar een andere schampoo laatste fles van de shampoo waar ik tegen kon heb ik bijna op |(



Dit is dus de shampoo waar ik wel tegen kan en zoals je ziet bijna op....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

T3mptati0n

Berichten: 2864
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Best place on earth :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:02

Ik ben super tevreden over de zarqa shampoo en conditioner van de tuinen! Had eerder ook altijd yes to shampoo maar vind die van zarqa nog beter!

Manou

Berichten: 3376
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:26

Ik werd er ook ineens door verrast dat Yes to Carrots niet meer te verkrijgen is. Ik ben nu nu de sensitive shampoo van kruidvat aan het proberen, maar gezien in het verleden de problemen bij mij na een paar keer begonnen is het nu nog te voeg er iets van te zeggen. Mocht deze toch problemen geven dan wil ik de shampoo van neutral proberen. Die heeft een korte ingrediƫntenlijst, dus dat zou nog wat meer duidelijkheid kunnen geven wat voor mij de boosdoener is.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:28

Op biggreensmile.nl hebben ze nog wel de tubes shampoo en conditioner op de site staan
De grote flessen alleen de cucumber versie


Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Re: Yes To Carrots verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:09