Over mijn bovenrug, inclusief schouderbladen, en over m'n decolleté heb ik last van kleine bultjes, soms puistjes, en ik vind het zo lelijk om te zien. M'n rug jeukt ook best vaak en het voelt gewoon totaal niet glad als ik er met mijn handen overheen wrijf.
Ik heb op mijn gezicht en andere lichaamsdelen altijd een erg zuivere, egale huid gehad. Ook in de puberteit geen enorme hormonale uitbarsting oid gehad, daarom vind ik het zo apart. Ik ben hartstikke hygiënisch, ik vermijd de plekken waar ik bultjes heb altijd met bodylotion smeren. Ik doe iedere dag schone kleding aan.
Eerst dacht ik dat het een tijdelijk iets was, maar inmiddels al wel meer dan 2 jaar last van. Ik voel me er onzeker door, een shirtje met blote rug doe ik minder graag aan en als ik iets met een diepe hals draag doe ik soms wat concealer op m'n borsten zodat je die bultjes wat minder ziet. Op m'n rug is het wel heftiger dan m'n decolleté.
Weet iemand wat dit is? Waar het vandaan kan komen? Of hebben meerdere hier misschien last van? Ik wil er zo graag vanaf.