Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Financieel gezien is een bril wel prettig en ik ben bang dat lenzen met cilinder niet zo fijn zitten.
Destination schreef:zonnebloem18 schreef:Financieel gezien is een bril wel prettig en ik ben bang dat lenzen met cilinder niet zo fijn zitten.
Ik heb aan beide ogen een cilinder, dus ken lenzen niet zonder, maar waarom zouden ze niet fijn zitten?
Ik heb zowel lenzen als bril, maar eerlijk? Ik vind een bril eigenlijk fijner. Ik heb erg snel last van droge lenzen en heb het idee dat ik niet altijd even scherp zie, voornamelijk dichtbij niet. Heb sinds kort een nieuwe bril en merk dat ik nu toch echt vaker mijn bril opzet dan dat ik lenzen in heb. Alleen als ik oog-make-up draag, ik sport of het regent, draag ik lenzen. Als ik zoals vandaag de hele dag in de UB zit, draag ik fijn mijn bril, voelt rustiger aan mijn ogen. Heb wel echt belachelijk grote glazen trouwens, het is geen optie om er niet doorheen te kijken als ik mijn bril op heb
MarianneW schreef:Ik koop mijn lenzen online, dezelfde als ik bij de opticien had. En af en toe een check bij de opticien voor 25 euro (doe ik niet jaarlijks)
zonnebloem18 schreef:Regen en zon is wel een dingetje inderdaad, dan zou ik er een zonnebril op sterkte bij moeten hebben of lenzen in moeten doen, maar daar had ik nog niet zo bij stil gestaan.
Vies worden of het beslaan vind ik niet zo erg dat is zo op te lossen. Voor het sporten wil ik sowieso wel lenzen hebben, die zou ik dan op regenachtige dagen op het werk ook beter kunnen gebruiken.