Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 18:59

Na elke klant uitkoken heb ik niet altijd tijd voor, dus alle metalen materialen gaan na gebruik in m’n barbicide pot :j

justdiesel
Berichten: 4953
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:20

Ik lees dat jullie water over de nagel doen, maar in de gebruiksaanwijzing van PG staat dat je een uur van tevoren niet in water moet zitten zodat het beter blijft zitten.
Waarom moet een nagelstyliste handschoenen aan?

Cinnepin

Berichten: 8937
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:23

justdiesel schreef:
Ik lees dat jullie water over de nagel doen, maar in de gebruiksaanwijzing van PG staat dat je een uur van tevoren niet in water moet zitten zodat het beter blijft zitten.
Waarom moet een nagelstyliste handschoenen aan?



Handschoenen worden gedragen zodat de styliste geen allergie kan opbouwen voor de producten. Zelf bescherming dus. Natuurlijk kan je het ook als hygiene puntje zien. Evenals mondkapje, dit wordt gedragen zodat de styliste geen vijlstof in ademt, dit kan namelijk op langere termijn COPD veroorzaken.

justdiesel
Berichten: 4953
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:24

O op die manier.....
Nooit over na gedacht maar ik heb ook geen klanten (ben ook geen styliste) dus hoeft dat ook niet :D

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 20:33

justdiesel schreef:
Ik lees dat jullie water over de nagel doen, maar in de gebruiksaanwijzing van PG staat dat je een uur van tevoren niet in water moet zitten zodat het beter blijft zitten.
Waarom moet een nagelstyliste handschoenen aan?

In geval van een combi manicure (gelpolish + Spa) doe je eerst de gelpolish en daarna pas de Spa manicure. Anders is de nagelplaat te vet en is het vragen om lifting.

Mondy

Berichten: 11843
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:58

Frustraties.... vandaag al voor de derde keer wat nagels opnieuw gelakt.. ... en raad eens.. ligt er gewoon weer 1 af...

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:39

Mondy schreef:
Frustraties.... vandaag al voor de derde keer wat nagels opnieuw gelakt.. ... en raad eens.. ligt er gewoon weer 1 af...

Welke base gebruik je? Die van pink gellac?

MirandaDvG

Berichten: 758
Geregistreerd: 12-10-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:43

hier ook echt een drama met de PG base (base2 gebruik ik). Laatste x heeft mn lak wel ruim 2 dagen gezeten. Ik heb nu wat goedkoops op ali besteld. Hopelijk loop ik dan weer een keer minimaal 2 weken met nette nagels

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:45

Ik heb ook altijd de base2 gebruikt maar sinds ik over ben gestapt op de extend base van PG wil ik niks anders meer. Het blijft echt 2 weken zitten ( of je moet heel gek doen).

MirandaDvG

Berichten: 758
Geregistreerd: 12-10-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:54

Yenni schreef:
Ik heb ook altijd de base2 gebruikt maar sinds ik over ben gestapt op de extend base van PG wil ik niks anders meer. Het blijft echt 2 weken zitten ( of je moet heel gek doen).


Als de goedkope lak die ik nu besteld hebt niet werkt, dan wil ik de extend base best gaan proberen. Maar het zijn nou ook niet bepaald goedkope lakjes om even te proberen.

Anoniem

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:58

Maar die goedkope Ali lakjes lijken me nou niet de meest slimme keus als base op je eigen nagel.......

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 22:19

Ik ben echt heel lovend over de base extend. Top spul!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 22:22

Kayleigh_ schreef:
Maar die goedkope Ali lakjes lijken me nou niet de meest slimme keus als base op je eigen nagel.......

Dit dus....
Weet je wat erin zit? Kan je het ergens opvragen? Als je een flinke allergische reactie krijgt wil de dokter graag weten welke ingrediënten erin zitten...

Cinnepin

Berichten: 8937
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 22:23

Kayleigh_ schreef:
Maar die goedkope Ali lakjes lijken me nou niet de meest slimme keus als base op je eigen nagel.......



Mee eens, zou ook niet mijn keuze zijn.
Maar zoals ik al vaker aangegeven heb, pg geeft veel klachten. Ik zou gewoon op een ander merk over gaan. Ik heb echt nog nooit zoveel negativiteit gelezen over andere merken, als over pg

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 22:43

Ik zou haast een keer ea bestellen om te testen :') *ben gewoon nieuwschierig*

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 23:00

Nu ik de base extend gebruik ben ik erg tevreden met PG. Met de base2 ligt het er binnen 3 dagen af...

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 23:08

Base 2 hield het bij mij 2 uur, zonder base 3/4 dagen maar t lag volgens PG echt aan mij... overgestapt naar gelish en alles zit 3 weken... voor mij dan ook geen PG meer ook al zijn die kleuren zo gaaf! Gelish en alie hier, draag wel 2 lagen foundation van gelish, smeer nooit direct op Mn nagels. Zijn ze veel te dun voor ook. Moet echt een stevige base :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 23:19

Bij mij blijft PG wel goed zitten, als ik niet over mn nagelriemen lak en er zelf ook niet aan pruts (allebei vind ik moeilijk :’) ). Maar met de nieuwe base extend zit het inderdaad wel nóg vaster en die is ook makkelijker af te weken!

Mondy

Berichten: 11843
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 23:33

Ik heb juist de base extend van pg. Ja het haalt er heeeel makkelijk mee af.. maar dit is te makkelijk :')
Ik heb wat lakken van alie die eu zijn goedgekeurd van elite99 en die blijven nog beter zitten.

Anoniem

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:32

Met lospeuteren krijg ik het er zeer slecht af, hoor. Dus ik weet niet wat ik anders doe dan jullie dat ik PG geen slecht merk vind.... als ik het volgens het boekje op doe dan blijft het minstens een week zitten (zoals gezegd, als ik bij mn nagelriemen weg blijf en er zelf ook niet aan peuter).

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:34

Ik gebruik ook PG en vind het heel fijn :j heb ook wat andere merken en Ali spul maar ik grijp altijd sneller naar m'n PG.

Anoniem

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:41

En kleine toevoeging; als het geen week blijft zitten is dat mn eigen schuld omdat ik een nieuwe kleur wil. Met andere woorden: ik heb nooit kunnen testen of het nog langer kan blijven zitten.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-18 09:44

Wekelijks gelpolish wisselen is niet aan te raden, dan kan je beter kijken naar een lang houdende lak als bijv caption van young nails

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41647
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 10:38

LadyMadonna schreef:
Wekelijks gelpolish wisselen is niet aan te raden, dan kan je beter kijken naar een lang houdende lak als bijv caption van young nails

Daarom gebruik ik dus geen gellak :'). Ik wissel te vaak van kleur.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 11:41

Ik verander ook wekelijks tenzij ik er echt niet aan toe kom maar een week/anderhalve week en dan wissel ik wel, behalve met nudes die laat ik wel langer zitten :j

Als je het er gewoon goed afhaalt is er niets aan de hand imo, tenminste ik doe het nu denk ik 4 jaar geloof ik en alles zit er nog op en aan :D