Stoppen met roken anno 2018.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

Stoppen met roken anno 2018.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 00:56

Zo aangezien ik nu al 8 dagen met griep en bronchitis op bed lig. Is ook bij mij het lichtje gaan branden. Al 8 dagen lang hoest ik mijzelf helemaal gek. Ik ben er klaar mee, het is vies, het is duur en ongezond. Mijn longen kraken, mijn luchtwegen en ademhaling piepen. Bah bah bah.

Zojuist een app geinstaleerd die alles bij houd.. qua kosten wat je bespaard, maar ook je gezondheid etc.

Ik vroeg mij af wat jullie nou in een maand weg roken aan euro's. Ik rook 19 sigaretten per dag en koop een pakje camel van 23 sigaretten.. 7 euro. Ik kom op 173 euro ongeveer uit in de maand. Voor de mensen die al gestopt zijn.. tips zijn altijd welkom als het even moeilijk wordt
Laatst bijgewerkt door Hieperdi op 05-01-18 01:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 01:06

Ik rook max 2 sigaretten per dag. Amper dus. Maar heb wel een tip welke bij een goede vriend goed geholpen heeft:

Je mag zo veel roken als je wilt. Je hoeft je dus niet vast te houden aan in één keer stoppen. Er zit alleen wel een maar aan vast. Vóór elke sigaret moet je een glas water drinken. De meeste mensen hebben erg snel genoeg van al het water drinken en/of krijgen er een vol gevoel van waardoor de drang naar een sigaret minder word en ze uiteindelijk stoppen. Misschien werkt het ook voor jou?

Succes in ieder geval, en beterschap!

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 01:13

Sar schreef:
Ik rook max 2 sigaretten per dag. Amper dus. Maar heb wel een tip welke bij een goede vriend goed geholpen heeft:

Je mag zo veel roken als je wilt. Je hoeft je dus niet vast te houden aan in één keer stoppen. Er zit alleen wel een maar aan vast. Vóór elke sigaret moet je een glas water drinken. De meeste mensen hebben erg snel genoeg van al het water drinken en/of krijgen er een vol gevoel van waardoor de drang naar een sigaret minder word en ze uiteindelijk stoppen. Misschien werkt het ook voor jou?

Succes in ieder geval, en beterschap!

Ik wil het daar ook bij houden het liefst. Sochtends met een bakkie en 1 smiddags op stal met een blikkie redbull, cola etc. Maar ik ben bang dat ik het daar niet bij hou. Dat van een glas water is ook een goede.. ik hou namelijk totaal niet van water hahaha.

AmyII

Re: Stoppen met roken anno 2018.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 01:45

Sar

Re: Stoppen met roken anno 2018.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 01:58

Haha ja als je totaal niet van water houd helpt het nog sneller! Moet je alleen wel echt consequent zijn. :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 10:32