Omdat ik wel nieuwsgierig ben of ik nou de enige idioot ben deze vraag.
Ik heb hooikoorts en andere allergieën, ik slik daarvoor al 2 jaar fexofenadine.
Nu ik fitter ben wil ik proberen of ik er mee kan stoppen, maar meerdere pogingen zijn dus al mislukt in het verleden.
Het is heel idioot, maar ik krijg hele rare spierkramp na een dag en na 1.5 dag krijg ik echt megavreemde angst en ben ik onwijs onrustig?!

Ik kan er ook niet van slapen, zelfs niet met behulp van oxazepam of slaappillen.
Allergieën kunnen kramp veroorzaken, dat weet ik, maar de onrust is zo gek en het voelt hetzelfde als afkickverschijnselen.
Online vind ik enkele hits van mensen die er ook last van hebben gehad, tot hallucineren aan toe.
Maar toch het schijnt zogenaamd niet te kunnen volgens de bijsluiter.
Zijn er mensen die ook de ervaring hebben dat stoppen met antihistamine lastig is?
Wat het ergste is is dat ik absoluut niet kan slapen, maar ik weet dus niet of dat iets is waar ik doorheen moet, of dat ik gewoon niet zonder de fexofenadine kan.
Ik heb in het verleden verslavende medicatie gebruikt, en ik ben eigenlijk van beide soorten zonder problemen afgekickt.
Daarom verbaas ik me ook over het feit dat stoppen met fexofenadine echt hele rare effecten geeft, herkent iemand dit?
Dat mag ook van andere allergiemedicijnen zijn uiteraard, ik ben benieuwd of je uiteindelijk kon stoppen, of dat het een teken was dat de medicatie nog nodig was?
En als je gestopt bent, hoe lang duurde het voor eventuele klachten minderden?
Ik heb dus absoluut geen jeuk, tranende ogen of loopneuzen vandaar dat het bést een beetje gek is.
Dus mocht je het herkennen, een reactie wordt zeer gewaardeerd.