Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik moet er 25-30 af gaan winkelen. Ik heb mezelf aangemeld bij personal body plan. Dat wordt kcal tellen en weer een beetje meer gaan mbewegen. Bij min 15 kilo kan ik ook weer eens gaan proberen te paardrijden.
Pfffffff
Best balen want twee jaar geleden was ik top fit en woog ik 27 kilo minder. Maar door een ongeluk ben ik van het ene op het andere moment op de bank terecht gekomen....sindsdien fysiek inactief en ik sportte eerst super veel en veel paardrijden. Zo klote. Maar ja oliebol happens.
kohtje schreef:Zonnetje81 schreef:Ik moet er 25-30 af gaan winkelen. Ik heb mezelf aangemeld bij personal body plan. Dat wordt kcal tellen en weer een beetje meer gaan mbewegen. Bij min 15 kilo kan ik ook weer eens gaan proberen te paardrijden.
Pfffffff
Best balen want twee jaar geleden was ik top fit en woog ik 27 kilo minder. Maar door een ongeluk ben ik van het ene op het andere moment op de bank terecht gekomen....sindsdien fysiek inactief en ik sportte eerst super veel en veel paardrijden. Zo klote. Maar ja oliebol happens.
Zet hem op , je kon het toen en je kan het nu!
Ik heb de strijd opgegeven.