Goede deodorant?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_karin_

Berichten: 3921
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 09:18

DarkCupid schreef:
Wat voor mij heel erg goed werkt is perspirex, en Rexona. Perspirex zit niet echt een toegevoegde geur aan, maar houdt de vieze geur wel aardig tegen, en voor mij is deze combi de best werkende


Deo's zoals nivea en dove, zijn geen aanraders voor mensen die erg zweten en snel ruiken. Deze gaan alleen zuur ruiken, en maken de geur alleen maar erger na een tijdje

Dit klopt inderdaad bijna altijd, maar ik gebruik al jaren Nivea dry uit een glazen verpakking en dat is echt de enige deo die mij een dag door trekt. Daarnaast vermijd ik polyester zo veel mogelijk.

germie

Berichten: 25994
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 09:22

In Florida gebruiken ze deodorant met talkpoeder. Als je echt zweet is dat het enige wat werkt. Verder kun je alles gebruiken wat hier te koop is en dan moet je gewoon 2 keer per dag spuiten. Dat met dat poeder heb ik daar toen gekocht en ook weer mee naar huis genomen. Is nu natuurlijk op helaas.
Ik gebruik hier FA.

Es_ther

Berichten: 18717
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 09:53

Bellatrix schreef:
Ik gebruik Odorex extra dry. Is een vloeistof die je op een wattenschijfje druppelt en dan op je oksels dept. Volgende ochtend ook douchen zoals ElsieC hierboven zegt en dan werkt het een dag of 3. Je ruikt geen zweet maar het spul zelf is ook geurloos. Werkt bij mij als een tierelier, ik zweet dan wel maar niemand ruikt het!

Tip; niet te gebruiken bij geschoren oksels.
1 keer niet over nagedacht en Mien hemel, dat deed zeer!

Ik gebruik FA. Werkt voor mij het beste :).

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101817
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Goede deodorant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 09:59

Oh, dat kan ik dan weer wel. :D Iig de dag erna gewoon. :j
Maar ik zal wel geluk hebben dat het niet prikt dan. :=

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 10:00

SophievdV schreef:
black_kelpie schreef:
Ik vind alles met parfum ontzettend goor :r

De Rexona maximum protect heb ik gehad maar die vlekt wel behoorlijk in zwarte kleding. Nu al een hele tijd blij met Odorex Ultra protect cleargel, het is niet zo fanatiek als Odaban maar ik ruik na opbrengen in ieder geval 2 dagen geen zweetluchtjes *\o/*


2 dagen? Ik snap wel wat er mis gaat.. misschien moet je je wat vaker wassen?

Vreemde conclusie... ik gebruik bijvoorbeeld iedere vierde dag pas deo(Nuud) en douche gewoon elke dag
Daar is het product namelijk op/voor gemaakt
En zo zijn er meer producten die maar wekelijks of om de x dagen gebruikt hoeven te worden en niet beinvloed worden door douchen/wassen

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18680
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Goede deodorant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 10:03

Syneo5! 1x per 5 dagen opspuiten en je ruikt niks.

Es_ther

Berichten: 18717
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 10:39

Bellatrix schreef:
Oh, dat kan ik dan weer wel. :D Iig de dag erna gewoon. :j
Maar ik zal wel geluk hebben dat het niet prikt dan. :=


Ik deed t vlak na t scheren :+.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101817
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Goede deodorant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 10:39

Hmm dat is misschien niet heel slim nee. :=

black_kelpie

Berichten: 7830
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 12:34

BiBiQ schreef:
Die rexona moet je ook gebruiken als je naar bed gaat. Als het goed is vlekt hij de volgende dag dan niet.

Als het goed is niet nee, maar dat deed ie dus wel :D

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 13:16

BiBiQ schreef:
ElsieC schreef:
Ik heb een antiperspirant van Rexona, geen gewone deodorant dus. Het is een soort creme in stickvorm (je draait er onderaan aan en dan komt er een klein beetje vrij dus geen geklieder op je handen) die je volgens de instructies voor het slapen opdoet. De volgende ochtend douche je en daarna werkt hij gewoon verder. Ik gebruik ze gewoon na het douchen 1x per dag of per 2 dagen ipv elke dag meerdere keren.
Dit is er zo eentje en ik heb hem gekocht in het kruidvat waar hij denk ik 7euro was. Wel wat geld maar hij werkt ten minste.
http://www.hypervyprodej.cz/image.php?i ... 300&bh=260



Deze inderdaad! Ik gebruik de groene. Erg fijn spul en absoluut geen zweet geur.
De sprays vind ik verschrikkelijk en werken niet bij me. Ik ruik mezelf dan halverwege de dag toch ondanks dat ik echt niet overmatig zweet en een kantoorbaan heb.

Ik haal ze vaak bij de op=op winkels voor €4.50.

[ [url=m/NLmZ9q.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik gebruik deze ook, maar dan van Dove. Werkt echt heel goed :j
Deoleeen werkte bij mij niet, maar zo'n cremedeo weer wel.
Maar nu lees ik dus dat je hem op moet doen voor het slapen?

Eef_Bam

Berichten: 4108
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 13:26

Es_ther schreef:
Bellatrix schreef:
Oh, dat kan ik dan weer wel. :D Iig de dag erna gewoon. :j
Maar ik zal wel geluk hebben dat het niet prikt dan. :=


Ik deed t vlak na t scheren :+.


Bij mij jeukte het als de neten :P . als ik me heb geschoren doe ik tegenwoordig altijd pas een paar uur later deo op, dan gaat het wel weer.

viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 21:05

Perspirex was het eerste wat echt goed werkte bij mij, die je een keer in de 5 dagen moet opbrengen. Daarvoor al van alles geprobeerd, maar wilde niet van die erg chemische troep. Uit wanhoop toch maar gedaan en het werkt echt. Nu heb ik een zelfde soort maar dan van therme die is wat zachter voor mijn huid. De perspirex ging na verloop van tijd toch irriteren.

Als je gewoon een elke dag deo zoekt misschien eens een mannen deo proberen die zijn vaak ook veel beter. Ik gebruik de rexona van mijn vriend ook weleens terwijl de vrouwen rexona niet werkt.

Ik las hier op bokt ook vooral niet met zeep wassen onder je oksels, zoals je dat van onderen ook niet doet. Zelf eigenlijk niet eerder bij nagedacht, maar klinkt ook wel logisch.

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Goede deodorant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 21:58


Sellyxx

Berichten: 1213
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 22:30

Jaaa ik heb hier de gouden tip. *\o/*

Ik maak zelf mijn Deo. En ik zou niet meer anders willen. Aan het einde van de dag ruikt mijn kleding hoogstens naar wasmiddel.

Wat ik gebruik:
4 eetlepels baking soda, 4 eetlepels maïzena en
5 of 6 eetlepels kokosolie. Met elkaar mengen en aan het begin van de dag een beetje ervan onder je oksel aanbrengen. Het fijne ervan vind ik dat je de zweetgeur voorkomt, naar mijn ervaring meer dan met deodorant uit de winkels. Ik kan tegenwoordig zelfverzekerd rondlopen in de dikste truien, warmste treinen en mufste collegezalen. :j

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 22:53


Enjoy_

Berichten: 609
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Heemstede

Re: Goede deodorant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:02

Ik heb bij alle gewone deo’s nog natte oksels na een halve dag. Sinds ik Lancôme Bogage gebruik niet meer.

lovelucydan

Berichten: 2067
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:03

De deoroller van de lidl is echt top. Kost weinig en ik ben de hele dag droog

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Goede deodorant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:04

Die heb ik ook gehad maar wat een drama. Niet droog blijven en gaat bij mij zurig ruiken.

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Goede deodorant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:24

Ik zweer bij de depper van odorex extra dry. Aanbrengen voor het slapen gaan en ik ben 5 dagen good to go zonder zweet of vieze luchtjes. Ik blijf helemaal droog!
Ik had vroeger mega zweetplekken onder mijn oksels waar ik me ontzetted voor schaamde. Maar dat is nu helemaal over.

Rexona maximum protection of dezelfde variant van dove zweet ik binnen een minuut doorheen. Net zoals iedere andere deo.