Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Ik heb even het middel bekeken, en je mag eigenlijk geen alcohol drinken erbij. Dus dat zou ik een beetje zonde vinden. Ook denk ik niet dat ik nog tijd heb om het voor vanavond te halen, voor daarna is het wel een goede tip! Bedankt!
Anoniem schreef:Kimmie25501 schreef:Ik heb even het middel bekeken, en je mag eigenlijk geen alcohol drinken erbij. Dus dat zou ik een beetje zonde vinden. Ook denk ik niet dat ik nog tijd heb om het voor vanavond te halen, voor daarna is het wel een goede tip! Bedankt!
Dat zou je een beetje zonde vinden? Volgens je profiel ben je 16...
sureido schreef:Want iedereen is heilig en dronk nooit een glaasje voor 18 hahaha![]()
Meestal als je wat alcohol op hebt houden die hoestbuien wel op omdat je er niet meer aan denkt. Ik heb ook erge hoestbuien maar tijdens het uitgaan niet echt last van
Kimmie25501 schreef:Voor alle mensen met dat alcoholding, normaal drink ik nooit, dit keer is eenmalig op de afterparty (niet op school)(maar volgens mij wordt op school zelf wel geschonken, groot deel is wel 18) en volgens de verpakking wordt je er heel suf van. Dat zou ik heel zonde vinden voor een leuke avond. Ook moet ik Zometeen naar de kapper en make-up ed dus helaas red ik dat niet.
Ik ga kijken of we hoestdrank hebben, ervoor stop ik me vol met keelsnoepjes en thee met honing, en dan hoop ik dat het wel goed komt haha. Het gala zelf is een diner, dus dan is keelsnoepjes niet zo handig, maar alsnog bedankt voor de tips!
SindyKaya schreef:Kimmie25501 schreef:Voor alle mensen met dat alcoholding, normaal drink ik nooit, dit keer is eenmalig op de afterparty (niet op school)(maar volgens mij wordt op school zelf wel geschonken, groot deel is wel 18) en volgens de verpakking wordt je er heel suf van. Dat zou ik heel zonde vinden voor een leuke avond. Ook moet ik Zometeen naar de kapper en make-up ed dus helaas red ik dat niet.
Ik ga kijken of we hoestdrank hebben, ervoor stop ik me vol met keelsnoepjes en thee met honing, en dan hoop ik dat het wel goed komt haha. Het gala zelf is een diner, dus dan is keelsnoepjes niet zo handig, maar alsnog bedankt voor de tips!
Ah joh meid, maak je niet druk. Ik dronk ook al een glaasje op mijn 15e. Genoeg mensen die al wel eens hebben gedronken onder de 18.
En tja, als we het er toch over hebben, likeur 43 helpt bij mij echt tegen kriebelige keel
wendyh schreef:De huisarts bellen en vragen om codeinefosfaat! Werkt bij mij super.