Sommige zullen het misschien moeilijk begrijpen

Ik wil graag wat voller worden en dan vooral in mijn onderlichaam, mijn onderbenen vind ik met name veel te dun en ik vind het gewoon echt niet mooi.
Even over mij; ik ben 17 jaar oud, 1.74 m lang en ik weeg 56 kilo. Wat ik ook naar binnen prop (of juist niet) ik blijf 56 kilo nu al een jaar lang. Ik ben niet iemand die naar cijfers kijkt want het getal vind ik op zich helemaal niet zo'n groot probleem, maar ik wil ontzettend graag wat voller worden.
Iedereen in mijn gezin/familie is slank gebouwd. Beide ouders zijn erg slank. Dat zal er ook wel mee te maken hebben denk ik? Ik vind mijn bovenlichaam verder prima, heb nog een mooi laagje vet over mijn buik en cup is een volle C. Armen vind ik ook wel dun, alleen vind dat heel lastig omdat ik geen 'gespierde' armen wil hebben, wat je toch al vrij snel krijgt.
Maar hoe kom ik (op een gezonde manier) wat aan? Hoe krijg ik vooral mijn benen wat voller?
Ik heb een tijdje gesport, alleen om van die mooie benen en billen te krijgen moet je ontzettend lang en vaak sporten en er een dieet bij volgen en ik weet niet of ik dat wil en er tijd voor heb.
Kampen meer bokkers met dit 'probleem' ? Ik ben echt wel tevreden met mij zelf alleen mijn dunne onderbenen kunnen me toch wel onzeker maken.