!QMS Medicosmetics ervaringen? Pigment

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steenbok12
Berichten: 7844
Geregistreerd: 26-10-06

!QMS Medicosmetics ervaringen? Pigment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-19 14:48

Hallo bokkers,

Ik heb mijn hele leven al een gevoelige huid van mijn gezicht. Ik verbrand vrij snel en heb sinds vorig jaar voor jaar ook opvallend sterke pigment verkleuringen. dit is heel vlekkerig. Vorig jaar werd er al gevraagd of ik zwanger was door het masker en ook nu krijg ik alweer opmerkingen. Nu zitten we in de eerste voorjaars zon en ook nu is er dus al zeer sterke pigment vorming bij wangen voorhoofd neus en bovenlip. En dan is het pas april... ik hou echt van de zon. Vorig jaar factor 50 gesmeerd van biodermal en nu ook weer mee begonnen

Vandaag bij een nieuwe schoonheidssalon geweest die werkt met !QMS Medicosmetics. Ze was hier zeer positief over (uiteraard). Het kost alleen klauwen met geld. Mocht het daadwerkelijk werken dan wil ik zeker investeren. Zat ook te twijfelen namelijk om via de huisarts mij laten door te verwijzen. Wellicht dat dit ook een goed alternatief is?
Nou moet ik zeggen dat mijn huid zeer sterk reageerden op de fruitzuren. Dat had ze nog niet eerder mee gemaakt en gaat ze morgen bij de cursus die ze regelmatig volgt navragen. Je hebt er verschillende reinings cremes, nachtcremes, zonnebrand cremes e.d. van.

Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb een proef gehad dus vandaag.

Het is nogal aan de prijs (80,- per stuk).. maar schijnt dat je er 4 maanden mee kunt doen.
Maargoed als het werkt en ik zie er weer enigzins normaal uit halverwege de zomer :-).

Groetjes Chantal

Storm

Berichten: 20846
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: !QMS Medicosmetics ervaringen? Pigment

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 18:14

Ik zou eerst al het andere uitsluiten voordat je met zoiets begint.
Slik je bijvoorbeeld de pil?

Steenbok12
Berichten: 7844
Geregistreerd: 26-10-06

Re: !QMS Medicosmetics ervaringen? Pigment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 21:52

Toevallig sinds 2 maanden niet meer. Zal wel even duren voordat dat allemaal op de rit is.

Storm

Berichten: 20846
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: !QMS Medicosmetics ervaringen? Pigment

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 22:22

Ik had zelf ook enorme pigmentvlekken toen ik de pil slikte. Het leek op een zwangerschapsmasker. Op aanraden van mijn huisarts ben ik overgestapt op een spiraal en na een aantal maanden verdwenen mijn pigmentvlekken uit mijn gezicht.