Terug groeien teennagel.

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kimmiedas

Terug groeien teennagel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 16:13

Hallo allemaal,
Hoelang duurt het voordat een teennagel terug groeit? Ben ongeveer 2 maanden geleden 2x geopereerd aan mijn teen. De eerste x om een gedeelte van mijn nagel en nagelbed weg te halen en de 2de x was de ontsteking nog niet weg dus toen hebben ze de hele nagel weggehaald (rest van nagelbed wel laten zitten) . Ze zeiden tegen mij dat het gedeelte dat ze bij de 2de x hebbem weggehaald wel terugkomt, de gedeeltes waar t nagelbed is weggehaald niet. Maar ondertussen ben ik al 2 maanden verder en zie ik nog geen nieuwe nagel. Kan het kloppen dat het zolang duurt of dat ik em nog niet zie?

Tazzey

Re: Terug groeien teennagel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:42

Het kan een poosje duren, tenzij de matrix verwijderd hebben, dan groeit de nagel niet meer terug. Ga eens langs een goede medisch pedicure, zij kan daar veel beter antwoord op geven als de teen onderzocht is. Op Bokt valt er, zeker zonder onderzoek, geen zinnig woord over te zeggen.

Axivoca123

Re: Terug groeien teennagel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 17:28

Bij mij moest de nagel ook weg gehaald worden. Ze zeiden dat het 100 dagen zal duren, en het heeft ongeveer ook zo lang geduurd :)

Spoiler:
Patience is key

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie