Uit bed gevallen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spookyskippy
Berichten: 2500
Geregistreerd: 19-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 19:07

Uit bed vallen... Ben blij als ik s'ochtend in bed wakker wordt :+
Ooit eens uit een stapelbed gevallen en doorgeslapen. Ouders werden wakker van de bonk. Ook eens uit een hoogslaper gekukeld, over een verhoogde rand :Y)

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 19:13

Hahaha wat een heerlijke verhalen!

Ik ben nooit echt uit bed gevallen ofzo, wel vaak dat ik met mijn hoofd bij het voeteneind lig of mijn dekbed uit de hoes heb gehaald.
Ik ben één keer echt mijn bed uit gerend. Toen droomde ik dat mijn dekbed ineens bezaaid was met insecten. Toen sprong ik uit mijn bed en rende mijn kamer in, maar mijn voet sliep dus bij de eerste stap zakte ik hier doorheen en viel ik op de grond. Heb nog een week met een gekneusde enkel rond gelopen :')

deksel

Berichten: 3785
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 19:16

Ik ben ook best vaak uit bed gevallen als kind. Nu gebeurt het alsnog wel, heeel af en toe. Ik slaap ook best onrustig, vaak word ik wakker en dan heb ik tijdens mijn slaap mijn pyjama uitgetrokken? Of dat het dekbed omgedraaid is, knuffels aan de andere kant van de kamer en vroeger had ik ook nog wel eens dat ik helemaal omgedraaid was. Geen idee hoe ik dit voor elkaar gekregen heb :').

TheNovelist

Berichten: 1506
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 03:18

Ik ben echt jaren geleden uit mijn bed gevallen, en toen ben ik daar ook gewoon blijven liggen (vraag me niet hoe/waarom) :')

Wel heb ik vaak dat als ik ergens over droom, ik soort van wakker word en dan denk dat het echt is. Laatst stond ik in de gang rond een uur of 4 omdat ik dacht dat mijn stagebegeleider in mijn kamer was. 30 sec later besefte ik dat dat helemaal niet kon en ging ik weer terug naar bed. En dit heb ik al een paar keer gehad :+

Femek2902

Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 05:24

Ik had het als kind heel erg. Ik heb 3 maanden doordeweeks bij een vriendinnetje geslapen waar ik in een bedje sliep van 80 cm breed onder een schuin dak, terwijl ik thuis een twijfelaar van 120 cm oid had.. Dus ik lag vrij structureel naast m'n bed.

Nu heb ik het alleen nog als ik in een tent slaap.. Dan wordt ik structureel tussen het luchtbed en de binnentent wakker :')
Wel heb ik regelmatig dat ik in hele gekke houdingen weer in slaap val als ik mijn wekker heb uitgezet. Dus bijvoorbeeld helemaal met mijn hoofd bij mijn voeteneind met mijn armen buitenboord (best spannend want mijn hoogslaper is 2.20 meter hoog :o ) of gewoon zittend leunend tegen de muur of duidelijk nog half weer in bed kruipend met m'n kont nog in de lucht :')

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-17 12:57

Hahahah zo leuk dit

__nina

Berichten: 2772
Geregistreerd: 28-01-09

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:05

Ik ben ook een keer uit bed gevallen tijdens een droom. Maar omdat ik best een harde klap had gemaakt, niet meer wist waar ik was en helemaal wit zag en begon over te geven kon de ambulance nog komen. Gelukkig viel het op de schrik en een gekneusde pols na wel mee. Maar mijn vriend heeft het er nog steeds over :P

Lienboon

Berichten: 477
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:11

Droomde dat mijn zoontje van tafel viel en ik moest hem opvangen.... snoekduik met hoofd eerst uit bed :=

En 1x gedouched en gewekt door mn vriend met de vraag wat ik eigenlijk aan het doen was midden in de nacht? Uuh, ja geen idee eigenlijk :o

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-17 13:12

__nina schreef:
Ik ben ook een keer uit bed gevallen tijdens een droom. Maar omdat ik best een harde klap had gemaakt, niet meer wist waar ik was en helemaal wit zag en begon over te geven kon de ambulance nog komen. Gelukkig viel het op de schrik en een gekneusde pols na wel mee. Maar mijn vriend heeft het er nog steeds over :P



Oh jeetje dat is wel heftig