Uit bed gevallen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
F_inley

Berichten: 6404
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:24

Whaha ja op vakantie vriendin van mij waarmee ik was zei je zei keihard oliebol pleur ik zo van m'n fiets _O- _O- en toen lag ik dus op de grond :o

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:46

Ja. Ook als kind zijnde , omgekeerd in bed onder de dekens en dan in paniek raken omdat ik de uitgang niet kon vinden. Rechtop staand wakker worden leunend tegen de ombouw van mijn opklapbed.
Denken dat je op de wc zit en dan in een hoekje van de slaapkamer zitten te plassen, ( gelukkig zeil en geen vloerbedekking)
Wel bijna uit bed vallen, maar net op de rand wakker worden en gauw terug schuiven.

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:51

Ik 1 x, heeeel lang terug (als in, stuk of 9 jaar ofzo)


Maar ik moest dat ns sochtends hebben,, misschien lukt het me dan om op te staan :')

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:51

DarkCupid schreef:
Ik 1 x, heeeel lang terug (als in, stuk of 9 jaar ofzo)


Maar ik moest dat ns sochtends hebben,, misschien lukt het me dan om op te staan :')

Hoop dat de vloer niet heel ver vallen is, anders vrees ik dat opstaan dan ook geen mogelijkheid is :')

Anoniem

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:55

Ik had het vorige week nog. Ik had mijn bed aan de andere kant van mijn kamer gezet, en daar was mijn gestel nog niet helemaal op berekend. :+ Eerst had ik een muur rechts, en nu een muur links. En ja, als je dan net wat te ver naar rechts rolt...

_Anke

Berichten: 2052
Geregistreerd: 11-07-14
Woonplaats: Eindhoven

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 19:03

Op opblaasbedden val/rol ik er altijd uit. Laatste keer bijna was uit een hoogslaper, lag al met Mn hoofd en armen eruit _O-

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-17 19:07

Hhahahah wat een verhalen, voel me gelijk minder sukkelig

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 19:11

Ik heb een hele tijd gehad dat ik veel uit mijn bed viel, maar dit had ik nooit door :+ Ik droomde niks, kreeg nooit mee dat ik viel, maar ik werd gewoon 's ochtends op de grond wakker en dan realiseerde ik me dat ik uit bed was gevallen :')

Memories

Berichten: 2631
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 19:26

1 keer, heeeeel lang geleden. Werd toen 's ochtends gewoon vrolijk wakker naast m'n bed, volledig in de dekens gerold. Had nog heerlijk geslapen ook, geen idee wanneer ik er toen uit ben gedonderd :+
Nu heb ik een hoogslaper met hekjes aan de zijkanten dus eruit vallen wordt lastig gelukkig :=

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 19:37

Ik ook maar 1 keer en toen lag de matras op de grond (bed was nog niet in elkaar gezet) dus hard viel ik niet en werd pas wakker toen ik het koud kreeg.

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 19:44

Haha ja maar het gekke is dat, ik weet niet of jij dat ook had, ik geen pijn voelde, werd gewoon wakker en dacht wtf

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:20

Ik heb gelukkig een hoogslaper met hekjes dus ik kan er niet af vallen. Wel werd ik vroeger vaak achterstevoren en ondersteboven in bed wakker, of half uit bed. Nu geef ik regelmatig de paal een kopstoot, mijn hoogslaper is van hout en heeft een kleine uitbouw eraan zitten en daarvan is een paal dus op hoofd hoogte...

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:27

Als kind regelmatig uit mn bed gevallen met deuken en gaten in mn hoofd aan toe :)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:44

Wij hadden een caravan met stapelbed, ik sliep boven, mijn broertje beneden.
's Nachts een keer naar de wc, vergeten het hekje van het bed weer dicht te doen...
Keihard uit bed gevallen, óp mn broertje, met mn kop tegen de deur :')

Zowel mijn broertje als ik sliepen door, mijn vader is toch maar even komen kijken _O-

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:58

Nee, maar ik werd wel eens wakker met Mn hoofd bij het voeteneind en Mn voeten op Mn kussen :’).

Heb blijkbaar de deken los getrokken en heb me met deken en al omgerold :+.

Nu duw ik alleen vriendlief uit bed of maak ik hem wakker door hem in Mn slaap te waarschuwen dat ie tussen het bed valt. (Weet er zelf niks van)

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:02

Vroeger sliep ik ook altijd onrustig maar nog nooit uit bed gevallen gelukkig.
Ik gooide wel vaak mijn kussens en dekens uit bed en werd dan wakker omdat het zo verekkte kou was. :=

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:05

Vroeger een hoogslaper met hekje, daarin wel regelmatig omhoog gekomen in mijn slaap en dan schraapte ik lekker met mijn voorhoofd langs het ruw gestucte plafond :’)
Ook wel eens de plasdroom gehad, zoals anderen hier beschreven.
Tegenwoordig lig ik aan de muurkant en mijn vriend aan de open kant van het bed dus ook nu kan ik er niet uitvallen.
Wel geef ik regelmatig de muur een kopstoot of zit ik rechtop in bed (beetje excorsist achtig, de eerste paar keer schrok mijn vriend zich een hoedje).

De plasdroom heb ik nu een hele enkele keer nog, minder dan eens per jaar en vooral als ik heel erg grieperig ben (koorts, oververmoeid etc) op dat soort momenten zorg ik tegenwoordig dat ik vaak naar het toilet ga en na 21.00 geen drinken meer.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:33

Ik heb het zelf gelukkig nooit gehad, maar mijn broertje vaak genoeg..

Ergste keer was hij een jaar of 10, had een droom over oorlog en ze werden bekogeld met stenen en beschoten.
Al schreeuwend is hij uit zn bed (half hoogslaper) gestort, en voor over gebukt is hij gaan wegrennen van het gevaar,
Jammergenoeg voor hem was na 4 meter de kamer op en brak hij zn neus tegen de verwarming :wow:

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:40

Ik bedenk me nu pas om te vertellen dat ik nog bijna elke nacht mijn nachtsokken uittrek in mijn slaap en vervolgens wakker wordt omdat ik koude voeten krijg omdat ik mijn dekbed los woel.

Kamikaze broertje :wow:

Edit; kwam er net achter dat ik dus gisternacht mijn complete dekbed had omgedraaid en er vanochtend niks van door had _O-

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:53

Hier nog iemand...
Als kind best veel uit bed gevallen. Droomde ook vaak enorm naar. Tot we verhuisd zijn, toen was het plots gedaan met de nare dromen.

Maar ben ook een keer uit het bovenste bed van een stapelbed gevallen. Weet nog steeds niet hoe dat kon omdat er op de zijkant een houten wand was en enkel bij de voeten, hoofd en het trapje was het open. Heb het zelf ook niet goed beseft had geen pijn ofzo.

mala26

Berichten: 5004
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 01:24

O ja regelmatig.
Heb thuis een 1 persoonsbed maar doe regelmatig huizen oppassen en lig dan vaak in een 2 persoonsbed. Heerlijk relaxed.
Maar als ik dan weer thuis kom vergeet ik dat ik nu weer minder ruimte heb om door te rollen.
Dus meestal de eerste nacht dat ik thuis kom lig ik er wel eens naast.
Ong zo'n 8 x per jaar dus... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:46

Fennadev schreef:
Edit; kwam er net achter dat ik dus gisternacht mijn complete dekbed had omgedraaid en er vanochtend niks van door had _O-

Hier ook :')

Ik heb ook een fleecekleed/dekentje over mijn deken liggen. Het is elke ochtend weer een verrassing waar die deken beland is :P

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 10:08

Ons brein doet maar rare dingen met ons als we slapen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 18:57

Zo vaak.. als kind was het zo erg dat mijn ouders een beetje in de stress schoten toen ik een hoogslaper wilde.. uiteindelijk is daar een plank voor gemaakt zodat ik er niet uit kon rollen. Ik sliep overigens gewoon door als ik viel, beneden hoorde ze het wel, liepen naar boven, legde me terug en ik had zelf niets in de gaten.
Ik werd ook regelmatig wakker met mijn hoofd op het voeteneind.

Zo erg is het nu gelukkig niet meer maar af en toe schrik ik nog wel eens wakker omdat ik val of bijna val.

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 19:03

Ik lig altijd met mijn hoofd naar de muur toe als ik slaap, als ik naar de opening met mn hoofd slaap word ik de volgende ochtend gewoon weer met mijn hoofd naar de muur wakker hoor! <:)