Na dubben dacht ik: waarom vraag ik het niet hier!
Ik tob al zeker sinds september vorig jaar met hielklachten die niet extreem zijn, maar ook echt niet over willen gaan.
Ik heb gauw knopen in mijn kuiten, en daar wordt dus goed voor gezorgd dmv dry needling en voldoende magnesium.
De oorzaak zal denk ik ook deels liggen bij dat ik lang met verkampte voeten heb gelopen achteraf, ik rolde zeker rechts niet lekker af.
Medisch is er reden om dit te hebben, spierreuma en ik bleek een aantal cruciale tekorten te hebben, maar ik kan dat niet 100% aan de hielpijn linken.
Of nouja ik hoop dat iemand de magische oplossing weet.

De kou speelt ook een grote rol, maar dat kan ik niet veranderen.
Zolang ik rekening houd met hoeveel ik loop gaat het goed, maar ook zwemmen triggert mijn hielen dus ook en dat is ehm, vrij rotvervelend.
Ik heb gelhakjes gehad maar dat hielp niet echt, qua schoenen ben ik erg lastig gezien ik een E leest nodig heb en ik bij de teen én hiel waanzinnig gevoelig ben.
Ik heb wel goede schoenen, lowa bergschoenen en salomons met fijn voetbed.
Ooit heb ik gekeken naar skechers maar die pas ik in de verste verte niet.
Zooltjes ben ik bang dat ik daar heel veel last van krijg in de rest van mijn lijf, ik heb podologische zooltjes maar ik krijg onwijs zere voeten en ergere hielpijn.
Nu weet ik dat men wel diclofenac voorschrijft, maar ik vraag me af of dit een blijvend effect heeft als je later weer stopt..
Als het effectief blijkt ga ik het er zeker met mijn huisarts over hebben, maar mijn gevoel zegt dat het niet iets is wat het probleem echt oplost.
Mensen met hielpijn... Wat heeft jullie geholpen?
Toch die diclofenac, of juist heel wat anders?
Ik ben benieuwd, en uiteraard kunnen lotgenoten met hielklachten hier gezellig meepraten over voeten die moeilijk doen.