En ja, hij is al een uur lang aan het overgeven..
Ik heb hem tussendoor een glas water gegeven en ben weer in bed gaan liggen. We hebben contact via de app

Maar ik kan er dus echt absoluut niet tegen.. Ik word al misselijk als ik hem hoor gaan dus laat staan dat ik bij hem kan gaan zitten of wat dan ook..

Ik voel me zo nutteloos maar vooral heel banketstaaf omdat ik weet dat wanneer ik me zo voel hij er wel is. Hij kan er gewoon tegen..
Hoe gaan jullie er mee om? Ik kan moeilijk, als hij echt ziek is, de hele dag in de slaapkamer blijven tot ik weg moet. Wil toch graag dat hij wat probeert te eten.. gister mijn verjaardag gevierd thuis, met familie, en lekker wat gedronken (niet heel veel, al weet ik niet hoeveel hij op heeft), dus misschien de drank van gisteravond, in combi met wakker liggen door vervelende katten, en honger hebben, dat dat zijn misselijkheid veroorzaakt waardoor hij zo moet spugen.. maar ik kan me goed voorstellen dat hij helemaal niet wil eten als hij zich zo voelt..
Maar wat voel je je banketstaaf zeg als je er gewoon niet voor hem kan zijn... Ik weet gewoon dat ik ook ga zodra ik hem zie gaan namelijk...
Hoe gaat dat zinnetje ook alweer..? Het maakt me niet uit wanneer ze naast mn bord schijten maar overgeven... nee daar kan ik echt niet tegen...
Misschien nog iemand met tips voor de misselijkheid?? Ik denk niet dat ik met een glaasje cola hoef komen aan te zetten