Wat voor stoms doe jij...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat voor stoms doe jij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 00:51

...als je griep hebt/verkouden bent? :')

Ik ben zwaar verkouden en dat tast mijn hersenfuncties toch zwaarder aan dan ik dacht. Vandaag had ik al niet zoveel inspiratie toen ik naar het paardenbeest ging en na wat futloos loswerken besloot ik om dan maar gewoon een paar keer het op & afstappen te oefenen aangezien we gaan beginnen met herinrijden. Dus vier keer aan de linkerkant opgestapt, vier keer aan de rechterkant, ik loop naar het hoofd om hem zijn beloning te geven en besef: 'kak, vergeten het hoofdstel om te doen'.
Aangezien ik net losgewerkt had zonder tuig had ik dus het op&afstappen geoefend op een bloot paard. :')
Dus op de weg naar huis maar extra goed om me heen gekeken om de rest van het verkeer niet alteveel te belasten met mijn verminderde verstandelijke vermogens, maar goed, snot in de man is de wijsheid in de kan of zoiets... 8-)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-12-17 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt

AlwaysH

Re: Wat voor stoms doe jij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 00:53

Op mijn telefoon leven. Heb momenteel een verstopping en zit al dagen thuis.
Ik blijf maar naar die telefoon kijken, waardoor ik hoofdpijn krijg. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 00:55

Ook ideaal. :D Ik vraag me ook serieus af of je nog wel zou mogen autorijden als je verkouden of grieperig bent. Misschien gewoon niet doen. :+

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 00:57

Ik kan gewoon niet slapen door koppijn ipv die verstopping... Moet niet veel gekker worden. :')

Dan toch echt die telefoon maar wegleggen!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 01:01

Gelukkig ben ikzelf vrij weinig ziek (even afkloppen :P ) dus weinig ervaring ermee, maar wil wel even kwijt dat je dan goed bezig bent met herinrijden als je zonder hoofdstel oid aan beide kanten kunt op en af stappen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 01:05

Ik heb hem geleerd om zichzelf in te parkeren als ik op het krukje ga staan, dus als je daar sowieso geen teugels/halstertouw voor nodig hebt dan mis je ze ook niet als je vergeten bent om ze aan je paard te bevestigen. :D Normaalgesproken had ik denk ik wel gemerkt dat er iets miste wat over de schoft hoort te liggen, maar vandaag miste ik helemaal niets, helemaal nergens. 8-)

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 02:03

Gewoon gaan werken over het algemeen... stomste wat je kunt doen :D.

Maar wel een bravert zeg! Doe je goed.
Mijn pony was al na de eerste keer weggelopen denk ik, die is veel te snel afgeleid.

5animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 17:04

haha!! wel knap dat ie alsnog bleef staan;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 17:08

Nou gister lekker bezig met boodschappen. Stond domweg glazig naar het schap te kijken en kon niks vinden. Met parkeren drama moest echt veel steken om beetje normaal te staan. Onderweg naar huis was het hoofd schudden om wakker te blijven.
Nee ik was nog niet zo beroerd toen ik wegging voor honden uitlaten en trainen. Tijdens uitlaten besloten eten kopen en naar huis bed in is de beste optie.

Maar slapen is een drama al dagen wil het niet ivm draaierig hoofd

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 17:28

Huilen dat ik niet kan werken waarschijnlijk :')

Als ik echt ziek ben, dan kan ik niet werken. En niet werken = niet naar het paard.

Is er met de paplepel ingegoten. En in mijn geval maar goed ook, als ik mezelf in de weg loop, loop ik een paard ook zeker in de weg.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 17:32

Hoezo moet je die weer herinrijden ts _O- Die is nog braver dan gemiddeld paard :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 02:55

Strepsils eten, koppen thee met honing naar binnen gieten, drophoestdrank halen (werkt letterlijk 2 minuten), en ik ga overal naartoe met een rol toiletpapier (als ik moet snotteren).

Helaas werd ik vorige week ziek, in de drukste week van t jaar op mn werk. Kon echt niet ziek worden, maar helaas zette het flink door en wilde maar niet echt opknappen. 4 van de 5 werkdagen af moeten zeggen. Dus ben maar voor gaan bereiden voor de verhuizing van het kantoor. Moet wat doen..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 14:46

Hierbij verplaats ik dit topic naar MWS aangezien het inmiddels over het onderwerp griep gaat en niet over wat TS heeft meegemaakt met haar paard :)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 18:35

xyzutu2 schreef:
Ook ideaal. :D Ik vraag me ook serieus af of je nog wel zou mogen autorijden als je verkouden of grieperig bent. Misschien gewoon niet doen. :+

Nee.
Mag niet.

Je hebt bij het krijgen van je rijbewijs er voor getekend dat je gezond en wel bent en dat is de voorwaarde waarop je het papiertje (roze kaartje, tegenwoordig) krijgt.

En voor je theorie examen heb je moeten leren dat je lichamelijk en geestelijk in staat moet zijn om fatsoenlijk te rijden.
Dronken, koorts, te weinig slaap: verboden.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 18:56

Gelukkig had je wel het zadel opgedaan. :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 19:07

Vanmiddag heb ik mijn lunch opgewarmd in de magnetron, niet anders als anders. Toen dat kreng eindelijk piepte dat hij klaar was met opwarmen, zag ik dat het bord leeg was en dat de lunch een meter verderop nog bevroren op het aanrecht lag. Kon ik nog een keer wachten tot de magnetron klaar was met opwarmen :')

Dat je beter niet kan rijden als je je zo voelt ben ik ook helemaal voor, helaas had ik vanmiddag een afspraak staan. Ik op de scooter... en dan rij je zoals je normaal rijdt, en dan denk je terwijl je over blaadjes, prut, of andere gladheid rijdt: oh... zou ik hier wel overheen moeten gaan met deze snelh... oh laat maar ik ben er al overheen, en ik leef nog. De rest van de rit heb ik wel wat beter opgelet, want was er toch een beetje van geschrokken. Ik blijf verder lekker thuis :')