dit topic typ ik met wat moeite, ik heb ontvelde vinger topjes
Ik werk sinds wordt met (lees: in) zout water. Kleding ed gaat snel stuk als het nat wordt, scharen en ander metaal roest waar je bij staat en ook is er al een telefoon gesneuveld, maar het ergste is mijn huid!Mijn vingers waarmee ik in het water zit (vooral rechts, soms ook links) zijn heel erg rood en mijn huid laat los. Dit doen zo ontzettende zeer
Alles wat ik aanraak voel ik en doet zeer en ook ben ik bang dat het uiteindelijk kan gaan ontsteken oid. Hoe los ik dit op? Ik was elke pauze mijn handen en armen met water en zeep en smeer het in met een enorm vette creme. Dit werkt wel op mijn armen (die jeuken vaak), maar mijn handen dus niet. Op het werk krijg ik een vaag antwoord en er zijn wel meer mensen die last hebben van zout water. Een collega heeft een allergie voor bepaalde stoffen die ze door heen gooien en mijn teamleider heeft enorme plekken gehad, niet normaal
Daarmee is hij naar de huisarts en andere artsen geweest maar die konden hem ook niet echt helpen. Bij hem trekt het nu weg nu hij minder in het water bezig is. Wie kent dit of weet een goede oplossing. Moet ik ook de HA bellen? Of een andere creme?
die gebruikt je dierenarts ook bij het opvoelen van een paard.
en in die aquaria ga ik soms dieper