Ik ben nu drie maanden begonnen met studeren, maar dat staat op zich los van de situatie denk ik. Ik studeer nu de muziekindustrie, een studie/branche met een hoop druktes, verwachtingen en rivaliteit. Ik merk aan mezelf dat ik ontzettend veel bezig ben met andere mensen, andere dingen, druk druk druk met alles behalve mezelf. For some reason kan ik het ook niet los laten, dan is die jongen weer interessant (oh hello puberale nasleep
), dan moet ik weer perse naar een evenement, dan wil ik dit of dat weer niet missen. Het gevoel dat ik beter voor mezelf moet gaan zorgen, meer voor mezelf moet leven is er wel, maar het komt er niet uit.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Lastig om een soort van “los te koppelen” van alle drukte en momentjes voor jezelf nemen. Ook prive en zakelijk gescheiden houden vind ik ontzettend lastig. Heb super snel de neiging om thuis alleen maar te werken, en dan ondertussen mijn prive dingen helemaal maar te laten zitten of snel tussendoor te doen.
Hopelijk zijn er mensen die mij kunnen helpen, of mensen die dit herkennen en hun ervaring kunnen delen
.
.