Leuke teamsport voor volwassenen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Leuke teamsport voor volwassenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-17 15:27

Wie weet er een leuke teamsport voor volwassenen? Ik vind het wedstrijd element erg leuk, dus dat wil ik er sowieso in laten voorkomen. Eventueel ook een individuele sport waarin dat voorkomt. Ik zit al op fitness/kickboxen en in de zomer tennis ik veel en ik heb ook een tijdje powerlifting op wedstrijdniveau gedaan. Vrij individuele sporten tot nu toe maar het lijkt mij ook erg leuk om eens met een team te zijn en voor goed resultaat te gaan.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:34

Volleybal! De volwassen teams die ik heb gezien zijn ontzettend leuk! Makkelijk mee te beginnen (er is altijd wel een team die voor de leuk speelt waar je zo in kan stappen :') ). Maar ook goed om door te stromen als je beter wordt :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-17 15:44

Aight schreef:
Volleybal! De volwassen teams die ik heb gezien zijn ontzettend leuk! Makkelijk mee te beginnen (er is altijd wel een team die voor de leuk speelt waar je zo in kan stappen :') ). Maar ook goed om door te stromen als je beter wordt :D

Ook leuk denk ik ja! Ik was daar alleen van de zomer op de camping niet erg goed in haha. Wat voor sport doe je zelf?

MarlindeRooz

Re: Leuke teamsport voor volwassenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:47

Ik heb jarenlang met plezier gehockeyd. Is geen sport voor mietjes, het gaat hard, de bal gaat hard en komt nog veel harder aan. :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:49

ik weet niet of je wat met hondne hebt? maar ik speel flyball. tot je hond opgeleid is is het vrij individueel, maar eens hij het spel snapt zit je met 4 anderen in een team (en 2 reserven) en moet je helemaal op elkaar ingespeeld zijn en vertrouwen. in het seizoen zijn er meerdere wedstrijden (in belgië toch, ik weet niet hoe het met flyball in nederland zit)

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:50

Handbal is erg leuk, verschillende verenigingen met verschillende levels en teams.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:53

Volleybal is inderdaad erg leuk, meestal goed om ook later mee te beginnen en goed mee door te stromen naar een hoger niveau.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:27

Roeien misschien?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:28

Rugby!!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 12:03

Ik korfbal zelf :) Ikzelf zit in de selectie van mijn vereniging, maar elke vereniging heeft ook altijd wel een midweekteam of een weekendteam die inderdaad ook voor de leuk spelen waar je zo in zou kunnen stappen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 12:30

Roller Derby? :D In combinatie met je andere sporten klinkt dat wel als iets wat je wellicht leuk zou vinden :))

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 12:31

black_kelpie schreef:
Rugby!!

Dit dus.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-17 19:45

Bedankt voor de leuke reacties al! *\o/* Roller derby lijkt mij ook echt super, maar dat is helaas niet in de buurt.. :( Ik heb helaas niks met honden en heb zelf ook geen hond, dus dan is het moeilijk denk ik? Ik vind het wel een grappige sport zoals je het beschrijft haha. Hockey lijkt mij niet echt geweldig, vond het vroeger met gym ook nooit leuk. Raakte hele tijd in de war met welke kant ik ook alweer mocht raken haha.

Rugby voor meiden, is dat een ding? Dan ga ik daar ook nog eens naar kijken. Ik heb een mail gestuurd dat ik eens een proefles handbal wil, dus die zit eraan te komen! *\o/*

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 21:59

Softbal!!!!! Ik vind het echt fantastisch, mag zelf helaas niet meer spelen en ik mis het gigantisch. Maar het is zo een leuke sport!

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 22:03

Trimvoetbal.
Dat is voetballen, ook voor vrouwen zonder ervaring.
Het is een deel cardio, baloefeningen en dan een potje spelen.