Hallo! Ik wert niet zo goed of ik mn topic het beste hier of bij LZP kan plaatsen.
Ik ben voor op mijn werk opzoek naar sokken die echt echt warm zijn en blijven. Mijn werk is bij een groente en fruit verwerker/groothandel. Het is bij ons binnen net zo warm/koud als buiten. Nu komt het koude weer er weer aan en ben ik op zoek naar echt goede sokken. Ik loop de hele dag op rubber laarzen. Ivm hygiene kan/mag ik geen andere laarzen aanschaffen.
Op het moment draag ik thermo sokken, maar na verloop van tijd worden mijn voeten toch koud. Ik wil dus iets waar in mijn voeten ook echt warm blijven, graag hoor ik jullie ervaringen!!
Thermo zooltje onderin de laars. En als je de laarzen 1 of 2 maatjes groter koopt voor de winter kun je 2 paar sokken of hele dikke sokken er in aan. En in de neus dan een dot watten of een stukje schapenwol doen.
Inderdaad, dat is een trucje van vroeger, de sokken met plastic zakjes ertussen Bij de action verkopen ze badstof sokken, die vind ik zelf heerlijk warm.
maar plastic zak zorgt dan weer voor 0.0 ventilatie.....bij een beetje warme voeten heb je zo een broeihaard voor schimmel ed?
hier altijd skikousen als ik veel buiten moet zijn,en vooral ruim schoensel,lucht isoleert ook.
Mando
Geplaatst: 25-11-17 20:43
Feet heaters sokken van primark. Ik zweer erbij Schoenen wel maatje groter kopen ze zijn best dik maar zo warm.
luuntje
Geplaatst: 25-11-17 20:46
Je hebt ook sokken met zilvergaren erin verwerkt. Dit zou tegen de kou moeten werken.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 25-11-17 20:48
Mag je geen muck boots of laarzen van aigle dragen? Die zijn ook van rubber (iig deels) maar veel warmer als gewone rubber laarzen. Als je ze alleen daar gebruikt en laat moet dat toch kunnen ivm hygiëne?
Jilletje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-17 20:56
Ze zijn hier vanuit het vwa erg streng in dus ik mag helaas niet zomaar andere laarzen hebben dan de voorgeschreven We hebben deze:
Zakjes zie ik ook niet echt zitten, het ademt niet en je bent jezelf dan eigenlijk nat aan het zweten, en nat is kou
Haha. Ik vindt dit best grappig. Ik kom uit Noorwegen waar wij kunnen dunne wollen sokken kopen bij die supermarkt welke super goed werk. Blijf je lekker warm van. Hier kan je ze bijna nergens kopen:
justdiesel
Geplaatst: 25-11-17 21:06
Je kan thermo sokken halen bij decathlon maar is zoiets niet een optie?
Koop een paar wollen sokken of kniekousen, of sokken met merino wol. Je kunt ook eens een mail sturen naar Beenmode.nl dat is de grootste op dit gebied en hebben zeker een goed antwoord voor je.
justdiesel
Geplaatst: 25-11-17 21:21
Jilletje schreef:
Zeker een optie!! Maar die in de link gaan maar tot mt 37, ook denk ik dat het kwa model niet zal passen.
In Noorwegen is alles beter MVasbo
Die hebben ze ook grotere maten maar dit was het eerste voorbeeld wat ik tegen kwam
BigOne
Geplaatst: 25-11-17 21:22
Heb laatst bij de Appie een paar thermosokken van Scholl gekocht, heerlijk warm. Hangen gewoon in het vakje van de sokken, alleen beige , ongeveer vijf euro.
Mungbean
Geplaatst: 25-11-17 21:27
Kun je niet zo'n electrische voet warmer gebruiken?