Tastea thee

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 11:20

leeneliefje schreef:
Pooooh wat een prijzen...
Heb ook wel eens gekeken naar bootea, tastea etc. ik moet er heel erg mee oppassen gezien ik heb begrepen dat je hier 'luie darmen' van kan krijgen. Het geeft een flinke boost op je spijsvertering en als je dus hiermee stopt komt het uit zichzelf weer moeilijker op gang. Dit heb ik tenminste gehoord.

Ik heb zelf wel goede ervaringen met PU-EHR thee. Zwarte thee uit china. Dit is wel lekker om na de avondmaaltijd te drinken en heb geen problemen met mijn buik als ik deze thee drink.

Kan je voor 3 euro bij de kruidvat kopen :)
Dit zeggen ze erover:

Het gehalte aan minerale stoffen is in deze theesoort enorm hoog. Dat dit niveau zo hoog is heeft een positieve invloed op de spijsvertering, deze wordt namelijk gunstig beïnvloed. Ook het ontslakken van de darmen wordt door deze minerale stoffen bewerkstelligd. Er zijn eigenlijk 9 positieve punten die deze thee kent.
1) Stimulering van je spijsvertering
2) Bevordering van de darmwerking
3) Vermindering van het hongergevoel
4) Ontslakking en reiniging van de darmen
5) Verbetering van de vetverbranding
6) Zuivering van het bloed
7) Verlaging van het cholesterolgehalte
8) Versterking van het immuunsysteem
9) Leidt tot afvallen



ga die eens proberen

Lous

Berichten: 24248
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:58

Ik vond het al te mooi klinken om waar te zijn, daarnaast ben ik altijd al sceptisch bij dit soort dingen en dat lijkt door dit topic ook al weer bevestigd.

Dan kan ik het ook niet laten meteen op dit soort dingen te gaan Googlen.

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... slankthee/

Ik twijfelde al om te bestellen na alle goede reacties. Maar ook dit blijkt weer gemanipuleerd.

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:04

Wat jammer zeg, al die negatieve reacties. Toch laat ik me er niet door ontmoedigen. Ik ga gewoon met veel plezier beginnen aan die thee en hoop dat het helpt en dat ik me er goed bij voel.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:09

Individu schreef:
Wat jammer zeg, al die negatieve reacties. Toch laat ik me er niet door ontmoedigen. Ik ga gewoon met veel plezier beginnen aan die thee en hoop dat het helpt en dat ik me er goed bij voel.


nou niemand die zegt dat het niet mag toch haha lekker van genieten.

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:04

Individu schreef:
Wat jammer zeg, al die negatieve reacties. Toch laat ik me er niet door ontmoedigen. Ik ga gewoon met veel plezier beginnen aan die thee en hoop dat het helpt en dat ik me er goed bij voel.

Hoezo jammer... het is gewoon een mening en als jij je er prima bij voelt en je vind het niet erg wat meer uit te geven moet je het gewoon doen. Als ik zeg dat ik bruine laarzen niet mooi vind of niet praktisch bedoel ik ook niet dat ik vind dat niemand er mee moet rijden :D
Helpen zal het best wel een beetje, alleen dat doet dezelfde thee van een ander merk en 30 euro minder ook :Y)

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:12

Heb het ook geprobeerd, 2 bussen 1 kop in de ochtend en 1 in de avond. Heeft mij niets positiefs opgeleverd.. Wel een opgeblazen gevoel en misselijkheid.
Dus geld verspilling in mijn ogen.

Ben in april in China geweest en heb daar groene thee gekocht bij de plantage zelf, en daar deden ze ook een test waarmee je precies kon zien wat die thee met je doet van binnen. Heb 3 grote potten meegenomen en voel me er echt super lekker door.

Azmay

Berichten: 17997
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:14

CharmingS schreef:
Heb het ook geprobeerd, 2 bussen 1 kop in de ochtend en 1 in de avond. Heeft mij niets positiefs opgeleverd.. Wel een opgeblazen gevoel en misselijkheid.
Dus geld verspilling in mijn ogen.

Ben in april in China geweest en heb daar groene thee gekocht bij de plantage zelf, en daar deden ze ook een test waarmee je precies kon zien wat die thee met je doet van binnen. Heb 3 grote potten meegenomen en voel me er echt super lekker door.

Hoe zag die test er uit? Klinkt interessant..

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:20

Phoe weet niet meer precies hoe of wat maar was iets met maagsappen waar ze dan iets van cola achtige zooi bij doen dat word dan helemaal zwart en gaat borrelen. En dan doen ze die thee daarbij en dan zie je het weer helemaal de normale kleur worden.

Ik zal eens kijken of ik een filmpje daarvan kan vinden :)

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:21


Azmay

Berichten: 17997
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:21

CharmingS schreef:
Phoe weet niet meer precies hoe of wat maar was iets met maagsappen waar ze dan iets van cola achtige zooi bij doen dat word dan helemaal zwart en gaat borrelen. En dan doen ze die thee daarbij en dan zie je het weer helemaal de normale kleur worden.

Ik zal eens kijken of ik een filmpje daarvan kan vinden :)

O ik dacht een soort persoonlijke test, maar neem aan dat ze niet van iedereen maagsappen gaan winnen :')

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:25

Nee kijk het filmpje maar, ik ben niet goed in uitleggen van dat soort dingen :') :')

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:23

Nou mijn samenwerking met Tastea gaat niet door helaas. Ze haken opeens af. Geen idee waar het aan ligt. Kreeg 1 of ander raar kortaf bericht van ze dat sarcastisch eindigde met 'Succes verder...' Vreemd hoor. Dus geen gratis thee voor mij :')

Zal dus ook nooit te weten komen hoe de thee werkt en voelt want ik ga echt geen 30,- neerleggen voor een potje thee :')

Jammer wel, had het graag geprobeerd, ik geloof wel in de werking ervan. Maar als ik reinigende of afslankthee thee wil drinken kan ik ook naar Holland en Barret. Waarschijnlijk even goed en 3 keer zo goedkoop.

Zit nu aan de Detox en Stoelgang thee van Zonnatura en ben daar heel tevreden over. :)

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:35

Is je blog te herleiden naar bokt?

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:22

Niet dat ik weet.

Margrietjuh

Berichten: 633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:42

Ik zit nu anderhalve week aan de detox en de skintight en ben zeer positief. :j

Even inhakend, nee ik drink nu absoluut niet meer vocht dan voorheen, nog net zoveel, alleen nu in de vorm van de skintight ipv water en 'gewone thee'. Ik dronk altijd water, groene thee en zwarte thee zonder suiker.

Ik eet nog precies zoals hiervoor, en beweeg niet meer dan voorheen, maar toch ben ik een stuk minder opgeblazen (mijn riem zit dus gewoon een gaatje strakker nu!). *\o/*

Ik krijg door de ochtend thee en fijne boost die me heerlijk helpt opstarten, en dat hoor je iemand die geen ochtendmens is toch niet gauw zeggen :o

En door de avondthee slaap ik een stuk makkelijker in, en ik slaap ook vaster naar mijn idee.

Ik denk dat het met deze kruiden net zo is als met alles wat je consumeert, ieder lichaam reageert anders.
Gewoon proberen en ondervinden wat het voor je doet, zonder elkaar te willen overtreffen in wie er wel of geen gelijk heeft ;)

Ik voel mij absoluut niet in de maling genomen, terwijl ik van mijn derde beker skintight van vandaag zit te genieten en dit berichtje tik...

Supervixen

Berichten: 12857
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:48

CharmingS schreef:
Phoe weet niet meer precies hoe of wat maar was iets met maagsappen waar ze dan iets van cola achtige zooi bij doen dat word dan helemaal zwart en gaat borrelen. En dan doen ze die thee daarbij en dan zie je het weer helemaal de normale kleur worden.

Ik zal eens kijken of ik een filmpje daarvan kan vinden :)


Dit klinkt zo erg als een natuurkundig trucje, dat je daarin gelooft...

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:53

Gezien de snelheid waarmee ze negatieve reacties / kritiek verwijderen op social media, zou het mij niet verbazen als ze hier gewoon meelezen.

@Individu: je hebt op Bokt al wel een keer gelinkt naar je Blog (in het Vloggers/Bloggers topic). Zou zomaar kunnen dat ze door de negatief getinte reacties over hun product het toch niet zien zitten om hun product te laten testen door iemand die zich op dit forum begeeft. :=

Jammer dat de samenwerking niet doorgaat! Was wel nieuwsgierig naar je ervaring, maar snap dat je het geld er zelf niet (meer) aan wil uitgeven. Dat heb ik namelijk zelf ook.

Janneke2

Berichten: 22774
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:54

Citaat:
Dit klinkt zo erg als een natuurkundig trucje, dat je daarin gelooft...


;) ...het is geen goed idee om in natuurkunde te geloven.
In een serieuze wetenschap gaat het over feiten (en ook trucjes zijn feiten).

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:09

billionache schreef:
Gezien de snelheid waarmee ze negatieve reacties / kritiek verwijderen op social media, zou het mij niet verbazen als ze hier gewoon meelezen.

@Individu: je hebt op Bokt al wel een keer gelinkt naar je Blog (in het Vloggers/Bloggers topic). Zou zomaar kunnen dat ze door de negatief getinte reacties over hun product het toch niet zien zitten om hun product te laten testen door iemand die zich op dit forum begeeft. :=

Jammer dat de samenwerking niet doorgaat! Was wel nieuwsgierig naar je ervaring, maar snap dat je het geld er zelf niet (meer) aan wil uitgeven. Dat heb ik namelijk zelf ook.


Ja ik was zelf ook nieuwsgierig maar helaas! -O- Nee is me echt te duur :') Er bestaan zoveel lekkere verse theeën voor zoveel minder geld.
Ik zit erover te denken de pu-ehr thee weer eens te proberen. Heb ik het een paar jaar geleden goed op gedaan. Slank je echt vanaf! :)

Margrietjuh

Berichten: 633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:12

In de skintight zit onder andere Pu-erh ;)

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 08:54

Supervixen schreef:
CharmingS schreef:
Phoe weet niet meer precies hoe of wat maar was iets met maagsappen waar ze dan iets van cola achtige zooi bij doen dat word dan helemaal zwart en gaat borrelen. En dan doen ze die thee daarbij en dan zie je het weer helemaal de normale kleur worden.

Ik zal eens kijken of ik een filmpje daarvan kan vinden :)


Dit klinkt zo erg als een natuurkundig trucje, dat je daarin gelooft...


En wat dan nog? Ja ik geloof daar in. Meer als in die Tastea rommel waar je veel te veel voor betaald en wat dus helemaal niet werkt..
Ik geloof er in omdat het mij heeft geholpen, zat al 1/2 dag nonstop op het toilet en al mijn eten kwam er direct weer uit van onder en boven. Toen mijn moeder me zei dat ik die thee moest drinken, heb 2 koppen gedronken en daarna nergens last meer van gehad. Ook als ik een opgeblazen gevoel heb na het eten drink ik een kop en dan voel ik me ook weer stukke beter ;)

Natuurkundig trucje of niet, ik ben er blij mee en heb spijt dat ik niet meer mee heb genomen.

maras

Berichten: 2347
Geregistreerd: 04-06-06

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 09:02

Ik gebruik de thee ook, hij is niet duurder dan andere theesoorten die ik heb en de thermosfles is handig in gebruik. Lichamelijk merk ik geen verschil, ik drink altijd 3 liter per dag maar het grote voordeel van deze thee is dat hij geen aanslag achterlaat. De fles zit nonstop vol met thee en ik heb hem nog nooit uit hoeven wassen, dat betekent dat er ook geen aanslag op mijn tanden komt ;-)

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 09:37

maras schreef:
De fles zit nonstop vol met thee en ik heb hem nog nooit uit hoeven wassen, dat betekent dat er ook geen aanslag op mijn tanden komt ;-)


Uhm en andere bacteriën hoef je er niet uit te wassen? Een mijn sport bidon komt alleen maar water in, maar die word toch echt uitgewassen..

maras

Berichten: 2347
Geregistreerd: 04-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:35

CharmingS schreef:
maras schreef:
De fles zit nonstop vol met thee en ik heb hem nog nooit uit hoeven wassen, dat betekent dat er ook geen aanslag op mijn tanden komt ;-)


Uhm en andere bacteriën hoef je er niet uit te wassen? Een mijn sport bidon komt alleen maar water in, maar die word toch echt uitgewassen..


Ik ben gek op bacteriën, goed voor mijn weerstand :D

Rooooomz
Berichten: 53
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 21:16

Ik heb afgelopen winter fanatiek de skintight thee gedronken, omdat ik vaak na het eten een opgeblazen buik heb. Ik dronk ongeveer 3 bekers van de thee per dag omdat ik het super lekker vind. Ik merkte dat mijn buik veel rustiger was!

Hoe het naar mijn idee werkt:

Of je nu water, merkloze thee, ranja, cristal clear of de thee van tastea drinkt, en je drinkt er een flinke beker of glas van voor elke maaltijd: je zult afvallen. Je krijgt veel vocht binnen waardoor je minder honger krijgt, en dus ook minder gaat snoepen. In de thee zitten geen dingen als suiker oid waardoor je de hele dag door een caloriearme drank drinkt.

Het idee dat je er door kan afvallen klopt dus, maar ik denk niet dat dat komt door wat er in de thee zit.

Ondanks dat vind ik het super lekker en blijf ik lekker door drinken ‍♀️