Blijft lang gevoelig. Ik ben ooit van een paard gedonderd en had er toen ook last van, niet naar dokter geweest overigens, lopen ging immers prima, maar zitten niet en ze doen er toch niets aan dus mijn ouders zeiden ook van gaat vanzelf over. Ik heb denk ik een week echt niets kunnen doen in de zin van ik kon alleen voorover gebogen zitten, fietsen alleen echt op het kruis, daarna kon ik weer paardrijden, maar het deed wel pijn. Situps zijn zeker 2 jaar gevoelig geweest, maar ook bijvoorbeeld raften voelde je als je op de rand van de boot zat. Maar gevoelig betekent niet dat het niet genezen is. Uiteindelijk is het helemaal weggetrokken.
Ook kneuzingen, of soms zelfs blauwe plekken zijn allang genezen en dan blijven ze toch nog gevoelig. Wel is het zo dat als jij gelooft in snellere genezing door positief denken dat dat ook echt het geval is. Ga jij bij elke keer nadenken van oei, misschien is het gevoelig, dan zul je ook een gevoeligheid bemerken die je anders niet meer op zou merken. Denk dus vooral positief. En het komt zoals je bij al deze reacties hier leest gewoon weer goed. Ook het laatste beetje gevoeligheid zal verdwijnen. Maak er geen kopzorg van.
Oordelen als je iemand niet kent is makkelijk.
Gediplomeerd Instructeur en Instructor Trainer.
Voor degenen die bovenstaande niet geloven, het is toch echt echt waar