(Af en toe) last van stuitje

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ierpier

(Af en toe) last van stuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-17 13:54

Toch wel meer dan een halfjaar geleden ben ik van mijn paard af gedonderd. Erg dramatisch bont en blauw, paard op me gestaan dat soort dingen :+ . Het meeste last had ik echter van mijn stuitje. Maar de dokter geweest en het was niet gebroken en stond niet scheef, dus geluk gehad.

Inmiddels een halfjaar verder en het is eigenlijk bijna helemaal weggetrokken. Soms voel ik het echter nog wel als ik na een tijdje lopen/fietsen wil zitten of als ik wat onhandig terecht kom met paardrijden :').

Zijn hier lotgenoten met een zielig stuitje? (Zijn er andere mensen op dit probleem "gestuit"?)

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep
Kom terug

Gianti

Re: (Af en toe) last van stuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:23

Heb ooit 8 jaar geleden mijn stuurtje zwaar gekneusd.. ben er echt jaar zoet mee geweest, dat ik er echt pijn van had...nog helaas nog steeds heel soms pijn, als ik op verkeerde stoel zit bijv

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

gigikuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:25

ik ben een keer van een paard gevallen en nu als ik na achter wil zitten kom ik niet meer op omdat het pijn doet aan mijn stuitje. ben er niet mee naar de dokter geweest maar als het langer blijft denk ik dat ik dat wel eens ga doen

trotse eigenaresse van gwyn en finn

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:27

Toen ik 12/13 was sprong ik van een hekje af, waarbij het in mijn stuitje schoot. Nou, ik kon bijna niet meer lopen zoveel pijn deed het :+ Die erge pijn trok wel snel weg. Ook naar de dokter geweest, ik weet eigenlijk niet meer wat hij zei maar het zal niet ernstig geweest zijn, in elk geval niks gebroken/gekneusd/scheef. Ik was denk ik gewoon heel verkeerd terecht gekomen. Ik heb er jaren last van gehad, niet dat het me beperkte, maar ik voelde het wel. Nu ben ik 19 en eigenlijk heb ik er geen last meer van. Dus na 6/7 jaar is het weg bij mij :')

Gek op honden? :D Volg mijn fotografie op Instagram of Facebook!

Go and hug a tree, or a cactus *D

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:28

Ik ben ook ooit met paard en al op het asfalt gevallen en heb ruim een jaar last gehad van mijn stuitje. Of het gebroken was weet ik niet, weet alleen dat het heel lang geduurd heeft voordat ik geen pijn meer voelde. Sterkte ermee! Het kost tijd..

SparkYY_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:49

daar kun je ontzettend lang last van hebben.. Ik ben ooit twee keer achter elkaar op m’n stuitje gevallen tijdens het snowboarden en daar heb ik denk ik zo’n twee jaar last van gehad. Niet altijd, alleen als je indd verkeerd terecht komt of verkeerd gaat zitten, of bij momenten dat je heel lang moet zitten (autoritten ofzo). Inmiddels is het weg!

Wegkwijlen bij schattige Nederlandse Hangoordwerg konijntjes?
Volg NHDtjes van Karli op Facebook & Instagram!

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 16:11

Herkenbare verhalen zie ik. Stuitjes blijven lang gevoelig, zo blijkt maar :') .

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep
Kom terug

Ghosttown

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:39

Ik heb hem ooit gebroken door van een krukje (30 cm hoog) te glijden. :') Nu 4 jaar later nogsteeds afentoe last van. Duurt een eeuwigheid voor je gevoel eer het helemaal weg is!

Stourton Black Jack

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:58

Blijft lang gevoelig. Ik ben ooit van een paard gedonderd en had er toen ook last van, niet naar dokter geweest overigens, lopen ging immers prima, maar zitten niet en ze doen er toch niets aan dus mijn ouders zeiden ook van gaat vanzelf over. Ik heb denk ik een week echt niets kunnen doen in de zin van ik kon alleen voorover gebogen zitten, fietsen alleen echt op het kruis, daarna kon ik weer paardrijden, maar het deed wel pijn. Situps zijn zeker 2 jaar gevoelig geweest, maar ook bijvoorbeeld raften voelde je als je op de rand van de boot zat. Maar gevoelig betekent niet dat het niet genezen is. Uiteindelijk is het helemaal weggetrokken.
Ook kneuzingen, of soms zelfs blauwe plekken zijn allang genezen en dan blijven ze toch nog gevoelig. Wel is het zo dat als jij gelooft in snellere genezing door positief denken dat dat ook echt het geval is. Ga jij bij elke keer nadenken van oei, misschien is het gevoelig, dan zul je ook een gevoeligheid bemerken die je anders niet meer op zou merken. Denk dus vooral positief. En het komt zoals je bij al deze reacties hier leest gewoon weer goed. Ook het laatste beetje gevoeligheid zal verdwijnen. Maak er geen kopzorg van.

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, maar een ruiter zonder paard is gewoon een mens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 13:00

Ja. Alweer ruim 8 jaar terug.
Breukje in stuit en rug.
En de pijn komt nog als ik lang zit op bv een harde stoel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie