De laatste 2 weken had ik af en toe last dat ik ineens duizelig werd, maar dat zakte dan ook weer snel weg.
Afgelopen nacht ben ik tot 7x aan toe ontzettend duizelig met misselijkheid wakker geworden. Rechtop gaan zitten, licht aan, andere zij, op mijn buik of op mijn rug gaan liggen maakte allemaal geen verschil. Het houdt inmiddels de hele dag ook aan met vlagen, maar ben wel de hele tijd wat licht in mijn hoofd en het beeldscherm danst af en toe wat voor mijn ogen.
Eten maakt trouwens ook geen verschil.
Heb al op Google zitten kijken, maar daar word ik ook niet echt wijzer van.
Zwanger kwam als optie, maar ik ben vorige week nog ongesteld geweest dus dat lijkt mij sterk.

Mijn vriend en ik zijn al wel een half jaar aan het verbouwen thuis, en heb er voor 1.5 maand terug echt even doorheen gezeten wat betreft de bende/stof/geen gezellig thuis en bijna elke dag wel mensen over de vloer hebben. Maar dat heeft een goede week geduurd en toen was ik daar weer overheen.
We zijn nu aan het opbouwen, en deze week zelfs in de fase dat de muren en plafonds gesaust gaan worden en zaterdag (als alles goed loopt) de vloer erin komt.

Ik ben wel druk op mijn werk, maar op vrijdag denk ik wel altijd; "Zo, er is weer veel gebeurd deze week." en ben daar dus ook tevreden over.
Ik heb dus niet echt het idee dat het komt door drukte. Maar wat kan het dan wel zijn? Als het aanhoudt, dan ga ik van de week iig even langs de huisarts.