Van een bultje, naar nooit meer beter...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-18 22:59

M'n lieffie is opgenomen op de seh, we gingen uit eten.
Hij zei dat die zich niet goed voelde, dus vroeg of ik ze zusje wou zeggen dat we naar huis gingen.
Toen ik 3 minuten later terug kwam, zat die helemaal van de kaart in de auto -O- reageerde nergens meer op en overal kwijlen enzo
Ben nog nooit in m'n leven zo bang geweest, kleine uk in de auto gezet en 112 gebeld
Zijn zusje gebeld en die heeft ukkie opgevangen, hij was zo van slag :( :(
We zijn nu nog op de seh, scans waren rustig gelukkig, het kan zijn door de schade wat de tumoren toen hebben aangebracht, dit er nu uitkomt ( en hij had al 2 insulten gehad van de zomer natuurlijk )

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:03

Ooooooh wat poedersuiker!! Dat is zeker schrikken. Als ik iets voor jullie kan doen, laat je het dan weten?

Dikke knuffel! :(:)

Figo88

Berichten: 2645
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:06

Jeetje zeg.. Ik krijg echt tranen in mijn ogen van je berichten.. Wat een afschuwelijk nieuws, wat een pijn en verdriet.. ;( Y;(
Waar jullie doorheen moeten is echt met geen mogelijkheid te beschrijven.. Ik kan me je angst ook zo voorstellen, maar probeer moed te houden, hoe makkelijk dat ook gezegd is.
Er wordt weleens gezegd dat er niets op je pad komt wat je niet aankunt. Maar dat zegt natuurlijk niks over de pijn, verdriet en afschuw waar je doorheen moet..
Woorden schieten tekort voor zulk groot verdriet, maar ik leef zo met jullie mee en hoop gewoon zo ontzettend dat jullie nog veel mooie herinneringen kunnen maken.

Hele dikke knuffel voor jullie :(:) :(:)

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:08

Oh bah.... Sterkte!

Figo88

Berichten: 2645
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:11

Angeliquee18 schreef:
M'n lieffie is opgenomen op de seh, we gingen uit eten.
Hij zei dat die zich niet goed voelde, dus vroeg of ik ze zusje wou zeggen dat we naar huis gingen.
Toen ik 3 minuten later terug kwam, zat die helemaal van de kaart in de auto -O- reageerde nergens meer op en overal kwijlen enzo
Ben nog nooit in m'n leven zo bang geweest, kleine uk in de auto gezet en 112 gebeld
Zijn zusje gebeld en die heeft ukkie opgevangen, hij was zo van slag :( :(
We zijn nu nog op de seh, scans waren rustig gelukkig, het kan zijn door de schade wat de tumoren toen hebben aangebracht, dit er nu uitkomt ( en hij had al 2 insulten gehad van de zomer natuurlijk )



Pff, dat is ontzettend schrikken zeg! Kan me voorstellen dat jullie ontzettend geschrokken zijn! Mag hij vanavond wel weer naar huis?

mala26

Berichten: 5007
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:13

Ach wat een bagger nieuws zeg.
Sterkte daar.

Froukje_J

Berichten: 2216
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:26

Jemig :( het zit jullie niet mee!
Dikke knuffel!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:39

Neee wat vreselijk voor jullie en jullie kleine man. Papa zo zien |( :(:) hopelijk iets tijdelijks

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:49

Ken een Belgische tattoeerder als je interesse hebt.

Sterkte!!

Coentjuh

Berichten: 9852
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 23:56

Oh wat moeten jullie bang zijn.. Wat een nare berichten. Dikke knuffel vanaf hier, leef met jullie mee.

Myfairytale
Berichten: 5398
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 00:06

Oh nee... wat een kl*te bericht!
Woorden schieten gewoon tekort. Vind het zó vreselijk voor jullie.
Heel veel sterkte, hopelijk mag hij weer mee naar huis.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 00:19

poedersuiker.

Urona447
Berichten: 2812
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 00:20

Jeetje wat een naar bericht, heel veel sterkte

Movement

Berichten: 1536
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 01:13

Och jeetje, wat naar! Heel erg veel sterkte gewenst. Hopelijk mag hij snel naar huis! :(:)

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 01:18

Ts, al vanaf het begin lees ik mee..
Wat een ellende zeg!
Ik wens jullie heel veel sterkte toe...

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 03:56

Wij zijn weer thuis, hij heeft medicatie meegekregen voor de aanvallen, en een neusspray die ik toe kan dienen bij een aanval.
Ik heb echt een hoop dingen meegemaakt in mijn leven, maar ik ben nog nooit zo bang geweest als vanavond :(
Het was zo'n hel, toen ik hem zo vond in de auto, heb eerst ukkepuk achter in de auto gezet en 112 gebeld.
Ik was zo in paniek, had geen idee op welk adres ik was ( wist waar het restaurant lag maar meer ook niet )
Dus nog via google uitgezocht wat het adres was.
Ambulance was er gelukkig heel snel, binnen 2 minuten, we waren ook praktisch naast het ziekenhuis.
Manlief werd heel agressief, spugen, bijten, slaan en schoppen.
Hij kon hier natuurlijk echt helemaal niks aan doen, ze hebben 2 ambulances in moeten roepen, + politie om hem in bedwang te houden.
Uiteindelijk hebben ze hem een spuit in zijn been gegeven zodat die rustig werd -O-
En nu.. het lijkt wel ineens als of alle kwartjes beginnen te vallen, het besef dat ik hem echt kwijt ga raken inene binnenkomt
Ik ben zo verschrikkelijk bang dat hij weer zo'n klote aanval krijgt
Het gaat zo hard inene, veelste hard,
Het enigste wat ik dacht toen hij in die aanval zat dat ik vandaag niet heb gezegd hoeveel ik van hem hou
Wat ben ik zonder hem.. zonder mijn grote liefde, me maatje, me vriendje, die mij door en door kent, elke avond lekker tegen hem aankruip.
Waarmee ik eindeloos kan lachen, maar ook waar tegen ik het hardste tegen aan kan schoppen.
Die mij begrijpt, of juist weer helemaal niet begrijpt
Ik ben zo bang, voor het volgende uur, voor morgen, voor volgende week, voor de toekomst.
Als ik dan even beneden ben, en naar boven loop om te kijken hoe het gaat, slaapt die? ademt ie nog wel? Heeft die een aanval of ect.
Bij elk geluidje wat ik hoor denk ik oohnee...

En manlief zelf.. Hij weet vrijwel niks meer, hoe bang moet hij zelf wel niet zijn
Om zijn kindje achter te moeten laten, om zijn vrouw achter te moeten laten
Hij heeft wel 100 keer sorry gezegd, al kan die hier echt niks aan doen

Ukkepuk doet het gelukkig goed, hij is goed opgevangen binnen in het restaurant, ze hadden nog niks betaald, maar ze mochten toch nog even komen eten en van de schrik bekomen.
Toen hij bij oma was, had hij het vooral over de patatjes en de ijsjes, heb hem nog even aan de telefoon gehad, en uitgelegd dat hij bij oma ging logeren.

En voor nu, ga ik maar een poging wagen om te slapen.. hoop zo dat die zich morgen beter voelt -O-

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 04:49

Ooohhh |( :(:) :(:) wat een vreselijke nachtmerrie. Je lief zo te zien en dan het besef. Hoe ellendig moeten jullie je nu voelen :(:) gelukkig dat zoontje nu over de patatjes heeft. En je man niet veel meer heeft meegekregen hiervan. Kruip lekker tegen je man aan en hopelijk wat slapen

Gowlan
Berichten: 4977
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 04:56

Jeetje TS wat schrikken! Heel veel sterkte en beterschap, hopelijk kun je een beetje slapen

esje01

Berichten: 4901
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 06:13

Wat zitten jullie in een vreselijke nachtmerrie.
Ik hoop dat jullie steun krijgen van een palliatief team.
Ik snap dat je daar niet aan wilt denken maar in deze professionele hulp is als ondersteuning misschien wel heel welkom.

Ik hoop dat je kunt slapen.
:(:) :(:) :(:)

Foss

Berichten: 1913
Geregistreerd: 01-02-09
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 07:26

Wat verschrikkelijk zeg om dit allemaal mee te moeten maken. Ik kan maar 1 ding zeggen maak op kort termijn nog mooie herinneringen en die alles wat je nog wilt en kan doen.

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 07:41

Wat ontzettend zwaar, verdrietig en beangstigend...
Probeer wat hulp te krijgen, steun van mensen die zowel je man,je kindje en jou kunnen helpen hiermee om te gaan. Houdt dan wel in dat je zo iemand moet willen toelaten in de situatie, maar je kunt er wel veel aan hebben.
Heel veel sterkte

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 08:22

Jeetje, wat afschuwelijk meid, en wat kan ik me voorstellen dat jullie bang zijn geweest.
Zoals hierboven al gezegd: probeer professionele hulp te krijgen om jullie als gezin (maar ook individueel) hier bij te begeleiden. Dit gaat jullie logischerwijs niet in de koude kleren zitten dus schroom niet om hulp in te schakelen.
En lucht je hart wanneer het nodig is!

Natuurlijk totaal niet vergelijkbaar, maar mijn man heeft in het verleden ernstige epileptie aanvallen gehad waarbij zijn hart stopte en hij ook van de kaart was. De angst voor een nieuwe aanval kan ik me dan ook volledig voorstellen. Ik werd er compleet paranoide van als hij even stil op de bank zat of bij een vreemd geluid 's nachts. Ik heb daar heel lang last van gehad en soms stiekem nog steeds.

We voelen allemaal met jullie mee!

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 08:52

Jeetje wat heftig om dit lezen. Weet haast niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte de komende tijd!!

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 09:18

Wat verschrikkelijk! Wat zal jij geschrokken zijn... heel veel sterkte! :(:)

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 09:34

Tranen over mijn wangen bij je laatste post, zoveel verdriet, angst en wanhoop....