Werd al heel snel blauw (terwijl ik echt nooit blauwe plekken krijg) en dik. Het gaat daarbij om mijn rechtervoet, de twee buitenste middenvoetsbeentjes. Eerst heb ik er mee geprobeerd door te lopen, ik had toch tentamen week en zat veel stil, maar na ruime week toch maar naar de huisarts gegaan met een nog dikke en blauwe voet. Huisarts heeft me meteen doorgestuurd voor foto's en daar bleek uit dat het niet gebroken was, dus de conclusie was gekneusd.
Nu ben ik inmiddels 2 weken verder en is mijn voet niet meer heel dik maar nog steeds kan ik niet mijn normale strakke sneakers comfortabel aan. Ook als ik druk geef op mijn middenvoetsbeentjes doen deze nog heel veel pijn. Het is echt op een specifieke plek waar ik dan druk. De plekken daaromheen die eerst ook blauw waren zijn inmiddels wel pijnvrij. Lopen gaat kleine stukjes maar dan heb ik daarna alleen maar weer meer pijn. Boodschappen doen op krukken blijkt onmogelijk te zijn dus dat schiet ook niet op

Aangezien ik nog nooit mijn voet gekneusd heb gehad of wat dan ook, vraag ik mij af of dit normaal is... Toch het idee dat mijn voet misschien gebroken kan zijn, blijft zo'n pijn doen op specifieke plek. Iemand hier ervaring mee?

(ik heb mijn huisarts gebeld, maar die zit tot volgende week dinsdag op nascholing... helaas willen ze er dus niet naar kijken op korte termijn.)