Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plek klinkt hetzelfde idd. Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter!
Kan niet zeggen dat ze m'n hand niet goed onderzocht heeft!
Nou heb ik een goed gevoel bij deze fysio, dus heb er wel vertrouwen in, maargoed mocht het toch niks doen dan ga ik daar zeker om vragen.
Hoeveel moeite ik ook doe, normaal bewegen lukt niet meer. Afentoe probeer ik m'n duim even helemaal te strekken, of juist buigen, gewoon in de hoop dat er iets veranderd is.. Maar nee. Zo bizar om zoveel kracht te zetten, zo voelt het iig wel, maar zonder effect...
). Die avond dacht ik echt dat het beter ging, nouja dat ging het ook echt, want ik kon mijn duim makkelijker bewegen.. Hand/pols voelde ook gewoon anders aan. Volgende dag ging nogsteeds wel aardig. Maar tegen de avond weer terug bij af
Heb ook een heel naar gevoel, vooral 's avonds maakt dat me helemaal gek... Heb liever de pijn.
Gestopt met de fysiotherapie en nu rustig aan doen... Nouja dat gaat prima, want kan nogsteeds weinig
Kan evt wel een foto pb'en.
nu weet ik niet wat naproxen doet maar diclofinac is zowel ontstekingsremmend als pijnstillend. Moet wel een spiegel opbouwen zoals mijn moeder uitlegde dus duurt een dag of 2 voor je hier wat van merkt. LoveUggs schreef:Bij mij was (mits je er niet allergisch voor bent oid) diclofinac echt een wondermiddel. Nadeel is dat je er niet mee mag deelnemen aan het verkeernu weet ik niet wat naproxen doet maar diclofinac is zowel ontstekingsremmend als pijnstillend. Moet wel een spiegel opbouwen zoals mijn moeder uitlegde dus duurt een dag of 2 voor je hier wat van merkt.
linnnh schreef:Ik vind het bijzonder dat het een ontsteking van de pees is, als 'stoten' de pijn in beginsel veroorzaakt heeft. Daarnaast zou met ontstekingsremmers (naproxen) het zeker binnen een dag of 6 minder moeten worden..
Hoe heeft je fysio het getaped destijds?
genja schreef:LoveUggs schreef:Bij mij was (mits je er niet allergisch voor bent oid) diclofinac echt een wondermiddel. Nadeel is dat je er niet mee mag deelnemen aan het verkeernu weet ik niet wat naproxen doet maar diclofinac is zowel ontstekingsremmend als pijnstillend. Moet wel een spiegel opbouwen zoals mijn moeder uitlegde dus duurt een dag of 2 voor je hier wat van merkt.
Diclofenac zit in dezelfde werkzame groep als Naproxen allebei een nsaid. Met diclofenac mag je gewoon auto rijden beïnvloed je reactie vermogen niet. Soms heeft wisselen van nsaid wel zin bij de een werkt dit middel goed en bij de ander dat.
@Ts: mag je ook paracetamol? Geen allergie of iets waarom je dit niet mag? dan is het wel zinvol om ook standaard paracetamol in te nemen. Als je boven de 60kg ben: 4x 1000mg anders 3 x 1000mg.
Dit als basis van de pijnstilling.
bij mij hielp het in elk geval bij het 'genezen' van mijn pols.
)
Neem nu 3x500mg Naproxen en 1x100mg Tramadol, daarnaast Paracetamol kan dus gewoon?
Hopelijk snel!
Probeer een beetje positief te blijven, maar vooral 's nachts kan ik wel janken..