Herstel operatie teennagel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmiedas

Herstel operatie teennagel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-17 14:38

Hallo allemaal,

Ik heb eerder al een topic geopend over de operatie voor een ingegroeide teennagel. Ondertussen heb ik die achter de rug (vorige week woensdag was de operatie). Vrijdag mocht ik het verband eraf halen en vervangen door een pleister met betadine. Toen de wond eenmaal droog was heb ik overdag mijn teen open gelaten (tenzij ik naar buiten ga) omdat het door de pleister weer erg vochtig werd. Nu ben ik bijna een week verder en doet het nog best wel pijn. De dokter had gezegd dat t na een week wel beter zou zijn en ik misschien weer aan het werk kon, maar op dit moment kan ik nog niets anders dan met mijn voet omhoog. Ben gisteren even naar de kapper geweest, en had er dus een dun verbandje omheen gedaan om te beschermen tegen vuil. Toen ik eenmaal thuis was was er vrij veel vocht uit de wond gekomen. Nu komt er ook soms nog wat vocht uit de wond. De wond lijkt verder ook niet heel goed te genezen.

Zijn er mensen die de operatie ook hebben gehad en hoelang was bij jullie het herstel? Hebben jullie ook nog een week na de operatie pijn gehad? Ik durf op dit moment ook nog niet met mijn voet in een sok of onder een deken.

madeliefw

Re: Herstel operatie teennagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 15:15

Mijn vriend heeft ook zeker twee weken last gehad. Heeft ook morfineachtige medicijnen gekregen omdat hij zoveel pijn had. Maar mijn vader had laatst hetzelfde en was er zo vanaf.

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 15:21

Ik heb pas 1 maand nadien weer een normale schoen kunnen aandoen, heeft wel veel langer gevoelig gebleven, dit bij beide grote tenen. Ik heb de eerste week na 'operatie' gewoon dagelijks verzorging van thuisverpleging. Heb 1 maand lang in een soort orthopedische schoen gelopen, waarbij de zool eigenlijk 'gebold' was zodat er nooit druk op de teen kwam.

kimmiedas

Re: Herstel operatie teennagel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-17 18:24

Mijn dokter had aangegeven dat het na 2 weken wel volledig genezen zou moeten zijn maar doet op dit moment nog zoveel pijn dat ik daar geen vertrouwen in heb