Ik wil graag starten met yoga. Doel is algemene ontspanning,balans en spieren oefenen, eventueel als ondersteuning bij afvallen. Wil eerst eens kijken of dit iets voor mij is. Is er een youtube kanaal waar je een beginnersprogramma kan volgen? Dus echt iets waar een beginner goed mee uit de voeten kan? Graag nederlands gesproken.
Magrathea
Geplaatst: 05-11-17 12:34
Yoga With Adriene
Fantastische vrouw, honderden filmpjes. Ook zat met 'beginner' in de titel, je kunt ook de 30day challenge doen, die is best goed te doen. (Ook al doe je het niet daadwerkelijk in 30 dagen )
Heb je wel al een yogamat? Als je serieus ermee bezig wilt is dat best een aanrader, een handdoek werkt ook maar bij bepaalde poses glijd je dan steeds weg en dat is natuurlijk niet zo prettig
YWA heeft trouwens ook diverse 'posture' filmpjes, waarin een bepaalde pose helemaal wordt doorgelicht. Als je tijdens een ander filmpje ergens tegenaan loopt (bijv three-legged pigeon) kun je dat filmpje erbij pakken om te kijken hoe het nu precies moet
https://youtu.be/3_Q-yYfjeBM boho yoga mijn favoriet. Fijne oefeningen in hele mooie omgeving met een heel mooi meisje, die het rustig uitlegt. 3 x in de week zet ik een les op. Er zijn zoveel verschillende video's van haar
Leuk! Ik volg dit even. Ik probeer wekelijks naar yoga te gaan, maar thuis wat doen is ook nooit mis! Hebben jullie nog tips voor goedkope, maar goede yoga benodigdheden? (Matje, blok, evt. meditatiekussen).