Allereerst, ik wil maandag mijn HA even bellen

Ik ben ruim een jaar geleden onder een paard terecht gekomen en had daardoor een dikke blauwe wang. Omdat er een bult ontstond ben ik een week later naar de HA geweest. Het deed erg zeer en ik was bang dat het misschien gebroken was. (Het botje onder mijn oog, mijn jukbeen geloof ik)
Volgens de HA was het een versteende blauwe plek. Ik kon het zacht masseren en het kon lang duren voor dit weg was. Het bleef inderdaad lang gevoelig en als ik er wat harder op druk doet dit ook zeker nog pijn. Ik heb een mooi kuiltje in mijn wang dat veel mensen als schattig bestempelen tot ze het verhaal er achter horen

Ik zou er dan ook echt geen klap op moeten krijgen, want dan ga ik door de grond van de pijn, maar nu.. uit het niets doet de plek erg zeer en is er een hard bultje te voelen. Voor mijn gevoel is de plek ook warm. Maar het gekke is; het komt uit het niets. Ik heb er geen klap op gehad, niks gestoten, geen kopstoten met paarden.. enkel een maand geleden van een paard gedonderd maar niet op mijn hoofd ofzo gevallen..
Kent iemand dit? Kan dit ineens erger worden? Moet ik ergens anders aan denken?
Ik wil dus maandag, als het lukt in mijn pauze even de HA bellen maar wil graag zelf even kijken of er iemand is die weet wat het kan zijn zodat ik dit kan navragen bij mijn HA..
Alvast bedankt!