Nou zat ik te Googlen naar andere tips & kwam ik terecht bij deze gel: https://www.vsm.nl/abroflor-gel
Iemand daar ervaring mee?
Het is een veel voorkomend probleem dus er zijn vast genoeg anderen hier die wellicht nog bruikbare tips hebben?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noviceh schreef:Ik had een electrische deken, heerlijk! Voor het slapen gaan douchen of in bad, helpt ook.
Janneke2 schreef:En grappig Cayenne dat de fluoxetine dit verhelpt: serotonine heet zo omdat het in eerste instantie invloed op de bloeddruk leek te hebben...
Citaat:Fluoxetine
Fluoxetine kan het aantal en de ernst van de aanvallen verminderen. De werking is echter nooit goed aangetoond.
Dreamy schreef:Elektrische deken wil ik ook zeker voor kijken.Vriendlief is daar alleen niet zo van, die wordt heel snel heel warm. Zo jammer dat hij het minder prettig vind als ik me steeds aan hem op wil warmen
Trouwens, koude handen worden wel erg gewaardeerd op feesten/festivals als iedereen het bloedje heet heeft. Mag ze elke keer even in hun nek of op hun rug leggen. Win/win situatie
Dreamy schreef:Cayenne schreef:Zijn jullie dan niet bang dat zo'n ding in brand vliegt? Ik ben echt een schijtbak met dat soort dingen
Dat heb ik ook wel een beetje