Op 3 oktober ben ik geopereerd. De eerste dag zat er wat wondvocht op het gaasje, maar de volgende dag was alles netjes droog.
Echter vorige week dinsdag zag ik wat viezigheid in mijn kledingstuk en zag ik dat een stukje van de wond open was. Meteen een gaasje opgedaan, en contact opgenomen met de kliniek. Ze zagen dit wel vaker omdat dit een zwak punt is. Hier komen namelijk 2 plekken waar ze hebben gesneden bij elkaar. Gaasjes blijven wisselen tot het dicht is. Mocht ik koorts krijgen, of het er niet goed uit gaan zien (ontstoken) moet ik meteen contact opnemen. Verder zoveel mogelijk luchten.
We zijn nu een week verder en ik verwissel 2x per dag het gaasje. 's ochtends zit ik een half uur eerder mijn wekker. Ik maak het gaasje dan nat omdat het helemaal vast geplakt zit. Daarna ga ik nog een half uur op bed liggen om te 'drogen' nieuw gaasje erop en na het werk.' S avonds hetzelfde ritueel.
Maar iedere keer met het gaasje wisselen trek ik het weer open. Het is voornamelijk bloed wat eruit komt en nog maar een beetje wondvocht.
Nu zit ik op het werk en voel het gewoon hele tijd trekken omdat het gaasje vast geplakt zit. Letterlijk bij iedere beweging doet het pijn.
Zit te denken om toch maar weer contact met de kliniek op te nemen, maar hun kunnen er waarschijnlijk ook weinig mee. Ook vind ik het best een groot gat

Tips & tricks?
Meer aan de lucht open stellen gaat een beetje lastig aangezien de wond niet echt op een goede plek zit daarvoor