No Sugar November

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 18:16

melissa_b schreef:
Resultatenlijst week 1:
Melissa_b: -1.5 kg
Nirvana_: minder gefocust op 'het volgende eetmoment', minder opgezwollen buik
CCCCC: Rusthartslag met 7 gedaald (van 64 naar 57), minder trek en een algemeen gevoel van meer fitheid.
Mizora: minder honger. Begingewicht niet genoteerd, zaterdag wel gewogen en over 3 weken weer
_KellyAV: minder honger, minder last van buikpijn en opgeblazen buik. 1cm kwijt in taille en 2cm heupen/onderkant buik.


M'n gewicht kijk ik niet zo naar, word er niet vrolijk van omdat het zo blijft schommelen. Ik weet wel wat ik aan het begin woog :) dus ik meet nu vooral met de centimeterband

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 18:23

_KellyAV schreef:
melissa_b schreef:
Resultatenlijst week 1:
Melissa_b: -1.5 kg
Nirvana_: minder gefocust op 'het volgende eetmoment', minder opgezwollen buik
CCCCC: Rusthartslag met 7 gedaald (van 64 naar 57), minder trek en een algemeen gevoel van meer fitheid.
Mizora: minder honger. Begingewicht niet genoteerd, zaterdag wel gewogen en over 3 weken weer
_KellyAV: minder honger, minder last van buikpijn en opgeblazen buik. 1cm kwijt in taille en 2cm heupen/onderkant buik.
Akke_sSpring: Minder opgeblazen buik en taille lijkt meer zichtbaar en weeg ook aan het eind vd maand.


Heb dit nooit eerder zo gequote dus weet niet of het is gelukt ....

Gimme_Joy

Berichten: 7769
Geregistreerd: 27-10-10

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:16

Afbeelding

Bloed geven vandaag, achtergrond is wat ik altijd neem, op de voorgrond wat ik nu heb genomen! *\o/*

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:19

Goed bezig!! :D

Gisteren zijn er kinderen langs de deur geweest om speculaaspoppen te verkopen, van de bakker... -O- die zijn zo lekker, en mn ouders hebben er 2 gekocht. Heb al wel stiekem een stukje op :o

germie

Berichten: 26107
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:30

Ik heb een kilo verpakking Haribo smurfen gekocht. Heerlijk. Maar nog niets van genomen hoor. Ik doe daar wel een poosje mee.

Es_ther

Berichten: 18731
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:32

Mizora schreef:
melissa_b schreef:
Resultatenlijst week 1:
Melissa_b: -1.5 kg
Nirvana_: minder gefocust op 'het volgende eetmoment', minder opgezwollen buik
CCCCC: Rusthartslag met 7 gedaald (van 64 naar 57), minder trek en een algemeen gevoel van meer fitheid.
Mizora: minder honger. Begingewicht niet genoteerd, zaterdag wel gewogen en over 3 weken weer
Esther: minder hongergevoel, plattere buik, geen idee hoeveel kilo afgevallen, meer zin en energie om te sporten!

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:43

Hier een trouwe meelezer.
Ik let er wel op om minder snoep en koek naar binnen te werken. Maar mijn lunch is vaak 2 volgranen bollen met ham of gekookte worst, die houd ik er graag in :=

Verder drink ik dit nu vaak, als vervanging voor mijn flesje cola: https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... gredienten

en thee zonder suiker,

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:01

Mooi om te zien dat bijna iedereen minder last heeft van een opgeblazen gevoel of een plattere buik! Ik ben helaas ongesteld dus wel een opgezette buik, kan nog niet echt oordelen of dat dus minder is geworden. Misschien volgende week!

Gimme_spurs: goed gedaan! Vooral na bloed geven lijkt dat me lastig omdat juist wordt "aangeraden" om iets van suiker te eten.

Gimme_Joy

Berichten: 7769
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:05

CCCCC schreef:
Mooi om te zien dat bijna iedereen minder last heeft van een opgeblazen gevoel of een plattere buik! Ik ben helaas ongesteld dus wel een opgezette buik, kan nog niet echt oordelen of dat dus minder is geworden. Misschien volgende week!

Gimme_spurs: goed gedaan! Vooral na bloed geven lijkt dat me lastig omdat juist wordt "aangeraden" om iets van suiker te eten.


Gelukkig geef ik plasma. Ik krijg de belangrijkste bloedcellen gewoon weer terug! :j. Het enige dat nodig aangevuld moet worden als ik gegeven heb is vocht. Daar raak je in een korte tijd best een hoop van kwijt.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:27

melissa_b schreef:
Resultatenlijst week 1:
Melissa_b: -1.5 kg
Nirvana_: minder gefocust op 'het volgende eetmoment', minder opgezwollen buik
CCCCC: Rusthartslag met 7 gedaald (van 64 naar 57), minder trek en een algemeen gevoel van meer fitheid.
Mizora: minder honger. Begingewicht niet genoteerd, zaterdag wel gewogen en over 3 weken weer
Esther: minder hongergevoel, plattere buik, geen idee hoeveel kilo afgevallen, meer zin en energie om te sporten!
bibiQ: -2 kg.


2 kilo eraf! :):) ik ben best trots op mezelf.
Heb nu héél erg behoefte aan het restje blauwe m&m's. Weer een ongelofelijke vervelende en frustrerende mail van m'n ex binnen gekregen. Zo maar snel douchen en naar bed.

Rocamor

Berichten: 11015
Geregistreerd: 21-11-02

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:58

Niemand minder last van stijve spieren en gewrichten?

Of ineens grieperig?

Es_ther

Berichten: 18731
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:13

Heb wel een beetje hoofdpijn en had van t weekend een maag van slag, maar verder valt mee!

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:31

Nee hier niet ziek. Spierpijn ja, door de sportschool :')

Doubtless

Berichten: 8538
Geregistreerd: 29-12-10

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 08:16

Gruwelijke spierpijn helaas :')

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 08:35

Hier ook geen spierpijn. Gisteren avond wel echt helse hoofdpijn, kan komen vanwege suikers/koolhydraten of dat ik misschien te druk ben geweest. Ben er vannacht zelfs uit gegaan voor paracetamol, dacht dat het met slapen wel over zou gaan..

Vandaag ga ik naar een kerstmarkt hier in de buurt, en we gaan er lunchen :D

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:20

Rocamor schreef:
Niemand minder last van stijve spieren en gewrichten?

Of ineens grieperig?


Ik voelde me vanmorgen echt overreden door een vrachtauto :') Nu gaat het wel weer!

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:21

_KellyAV schreef:
Hier ook geen spierpijn. Gisteren avond wel echt helse hoofdpijn, kan komen vanwege suikers/koolhydraten of dat ik misschien te druk ben geweest. Ben er vannacht zelfs uit gegaan voor paracetamol, dacht dat het met slapen wel over zou gaan..

Vandaag ga ik naar een kerstmarkt hier in de buurt, en we gaan er lunchen :D


Vervelend! Hoe is het nu met de hoofdpijn? Veel plezier! Het is echt kerstmarkt-weer! Althans in Nijmegen wel Haha.

Rocamor

Berichten: 11015
Geregistreerd: 21-11-02

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:32

Kerstmarkt? Nu al?

Klinkt goed

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:39

Rocamor schreef:
Niemand minder last van stijve spieren en gewrichten?

Of ineens grieperig?


Ik had gister wel last van hoofdpijn en buikpijn. Sinds dagen weer iets zoets gegeten (net een nieuw huis gekregen, dus dan mag ik wel één keertje zondigen toch? :Y)). Moet zeggen dat de taart veeeel zoeter smaakte dan normaal en ik me dus achteraf niet lekker voelde. Denk zelf dat er wel een verband is.

@CCCC dat klinkt niet best, hoe dat zo dan? Puur door de suikers of een wilde nacht? :D
Laatst bijgewerkt door miramii op 07-11-17 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Pantykous

Berichten: 10502
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:41

Hier ook, de polder was spierwit met een zonnetje erop vanochtend. Heerlijk weer!

Goed gestart vanochtend met m'n favo havermout ontbijt, ik moet zeggen dat het me goed mee valt ondanks dat ik dit weekend niet fanatiek ben geweest. Spierpijn heb ik niet, wel eet ik veel vind ik. Dat kan ook van de borstvoeding zijn natuurlijk.


Even voor het beeld, gisteren:

O: 1 banaan, volle hand bramen, volle hand frambozen. Havermout, kokos en 200ml (ongeveer) amandelmelk.
T: 2 crackers met hartig beleg
L: 1 avocado, 3 sneeën brood (volkoren) met hartig beleg.
T: Mandarijn, roggebroodje met eigengemaakte pindakaas
A: Runderstoofpot
T: Kokosyoghurt (zuivel en suikervrij)

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:43

BiBiQ schreef:
Resultatenlijst week 1:
Melissa_b: -1.5 kg
Nirvana_: minder gefocust op 'het volgende eetmoment', minder opgezwollen buik
CCCCC: Rusthartslag met 7 gedaald (van 64 naar 57), minder trek en een algemeen gevoel van meer fitheid.
Mizora: minder honger. Begingewicht niet genoteerd, zaterdag wel gewogen en over 3 weken weer
Esther: minder hongergevoel, plattere buik, geen idee hoeveel kilo afgevallen, meer zin en energie om te sporten!
bibiQ: -2 kg.
Melissa_b: 2 kilo eraf! :):) ik ben best trots op mezelf.
MiraMii: minder behoefte aan zoete producten, minder honger in het algemeen. Minder opgezwollen buik. Nog niet gewogen, maar nu al blij met de veranderingen! :Y)

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:57

CCCCC schreef:
_KellyAV schreef:
Hier ook geen spierpijn. Gisteren avond wel echt helse hoofdpijn, kan komen vanwege suikers/koolhydraten of dat ik misschien te druk ben geweest. Ben er vannacht zelfs uit gegaan voor paracetamol, dacht dat het met slapen wel over zou gaan..

Vandaag ga ik naar een kerstmarkt hier in de buurt, en we gaan er lunchen :D


Vervelend! Hoe is het nu met de hoofdpijn? Veel plezier! Het is echt kerstmarkt-weer! Althans in Nijmegen wel Haha.


Mwa het is minder, nog niet helemaal weg. Straks maar even paracetamol en m'n bril op, dat scheelt ook al enorm vaak.
Maar ja kerstmarkt! :D geloof dat het hier vorige week begonnen is ofzo. Hier was het ook wit, zag ook auto's staan die flink in het ijs zaten! Gelukkig stond mijn auto naast het huis en hoefde ik niet te krabben haha

Imre

Berichten: 14224
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:08

Ik moest krabben vanmorgen! Was hier -2 en gevoelstemperatuur -5! :brr:

Hier inderdaad ook hoofdpijn. Met de drang naar suiker valt het wel mee. Hopelijk trekt de hoofdpijn ook snel weg.

melissa_b
Berichten: 1390
Geregistreerd: 28-04-06

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:38

_kellyav: Wat een superidee om te meten! Ga thuis meteen op zoek naar een meetlint.

De rest; wat een goede voor resultaten na 7 dagen! :-) Ben heeel benieuwd wat de resultaten na 8 weken is.

Ik ben gisterenavond de mist in gegaan, een aantal bonbons opgegeten die ik nog in de kast had.. Zucht vanaf vandaag extra streng op mijn eetpatroon letten.

Tortilla

Berichten: 474
Geregistreerd: 30-05-14

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:12

Wat goed die resultaten!

Ik ben de afgelopen dagen nogal de fout in gegaan, maar daardoor wel meteen achter een positief punt van minder/geen geraffineerde suiker; op de dagen dat ik normaal gezond eet merk ik dat mijn humeur een heel stuk stabieler is dan wanneer ik best wat suiker eet.
Ook het opgeblazen zijn etc. Mooie motivatie dus weer om met suiker te stoppen, voel me een stuk slechter met.