Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy schreef:Wat ik zoek is iemand of een therapie soort die mijn verhaal wil aanhoren, niet ver of vooroordelend is, die vertrouwelijk omgaat met mijn verhaal. Die mij kan helpen bij mijn faalangst, perfectionisme, het hoe en waarom ik nooit stil kan zitten (werk 7 dagen per week). Waarom ik down ben en behalve mijn werk verder niks uit handen krijg. Die mij mijn grenzen laat stellen en ervoor gaat zorgen dat ik voor niemand die grenzen meer ga verleggen. Dat ik weerbaarder word en voor mezelf leer te kiezen.
Amy schreef:SchematherapieWat ik zoek is iemand of een therapie soort die mijn verhaal wil aanhoren, niet ver of vooroordelend is, die vertrouwelijk omgaat met mijn verhaal. Die mij kan helpen bij mijn faalangst, perfectionisme, het hoe en waarom ik nooit stil kan zitten (werk 7 dagen per week). Waarom ik down ben en behalve mijn werk verder niks uit handen krijg. Die mij mijn grenzen laat stellen en ervoor gaat zorgen dat ik voor niemand die grenzen meer ga verleggen. Dat ik weerbaarder word en voor mezelf leer te kiezen.
Wie heeft een idee wat ik zoek? Ik zie door alle bomen het bos niet meer.