Voor de uitslag maar even een afspraak gemaakt, bleek ik op het verkeerde spreekuur ingedeeld te zijn. Nu bleek dat mijn suiker net te hoog en bezinking (zou te maken hebben met mijn lever?). Dus nog een keer bloed prikken. Nagevraagd of ik ook weer urine in moest leveren. Nee dat was nu niet nodig.
Bij dit tweede bloedprikken was de verkeerde aanvraag ingediend (op de aanvraag stond de datum van de eerste keer bloedprikken). Nu een afspraak voor de uitslag bij het goede spreekuur. Bloedsuiker is nu wel goed. Hier krijg ik op mijn kop dat ik geen urine ingeleverd heb want volgens haar had ik bij de eerste keer bloedprikken/urine onderzoek aan wijzigen van te veel eiwitten in mijn urine wat zou duiden op een probleem met mijn nieren. Dit is heel wat anders als gezegd is door haar collega. Als collega 1 iets gezegd had over mijn nieren had ik zelf wel kunnen bedenken dat er ook weer urineonderzoek nodig was.
Dat het organisatorisch wat rommelig is oke, maar als ze nu niet eens een uitslag van een standaard bloedonderzoek goed kunnen lezen! Je moet je huisarts wel kunnen vertrouwen nietwaar? Heb dit ook in het tweede gesprek aangegeven dat ik de werkwijze erg rommelig vindt en ik de verschillende uitslagen heel vreemd vond. Ook dat ik nu 6 keer in korte tijd bij hun praktijk ben geweest en uiteindelijk nog niet alles onderzocht bleek te zijn. Ook heeft tot nu toe nog niemand aan mij gevraagd of ik klachten heb en de bekende vragen gesteld of ik rook, drink, beweeg of goed eet! Ze stelde voor dat ik over een half jaar alles nog eens laat testen.
Ik denk dat ik over een half jaar maar naar een andere huisarts toe ga.